کد خبر : 1998394 | 09 بهمن 1402 ساعت 22:59 | 21.8K بازدید | 57 دیدگاه

لالیگا دیگر نه، بارسا چمپیونزلیگ را می‌خواهد!

بارسلونا قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل را جذاب‌تر از لالیگا می‌داند.

لالیگا دیگر نه، بارسا چمپیونزلیگ را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین مقابل اتلتیک بیلبائو و کنار رفتن از مسابقات کوپا دل ری، بارسلونا حالا تنها دو شانس برای کسب جام در انتهای فصل دارد.

آنها پیش از این سوپرجام اسپانیا را هم به رئال مادرید واگذار کرده بودند و نمی‌خواهند در دو جام باقیمانده از آنها عقب بمانند. اولین شانس بلوگرانا برای کسب قهرمانی، لالیگاست. در حال حاضر آنها در لالیگا ۴۴ امتیازی هستند و ۱۱ امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند.

ژاوی علی‌رغم اینکه اعلام کرد در پایان فصل بارسا را ترک می‌کند، اما مدعی شد که می‌خواهد تمام تلاشش را در لالیگا انجام دهد تا یک پایان خوش را برای تیمش بسازد.

1984652

دومین شانس بارسا برای گرفتن جام لیگ قهرمانان اروپاست. آنها سال‌هاست در چمپیونزلیگ ناکام بوده‌اند و کارشناسان احتمال موفقیت آنها در این فصل را هم کم می‌دانند اما مدیران بارسلونا معتقد هستند که قهرمانی در این جام برای تیم فعلی جذاب‌تر و قابل تصورتر از به‌دست آوردن لالیگاست.

ژاوی در نشست خبری قبلی‌اش، زمانی که استعفایش را اعلام کرد، گفت که حتی اگر قهرمانی چمپیونزلیگ را هم به‌دست بیاورند، نظرش تغییر نخواهد کرد اما در هر صورت آبی‌اناری‌ها شانس این را دارند که متحد شوند و مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند تا یک خداحافظی باشکوه را برای سرمربی اسپانیایی رقم بزنند.

دیدگاه‌ها