کد خبر : 1998420 | 10 بهمن 1402 ساعت 00:36 | 168.7K بازدید | 25 دیدگاه

سرمربی مورد حمایت ماست

بیانیه عراق در واکنش به نشست خبری جنجالی

تیم ملی عراق در مورد اتفاقات کنفرانس مطبوعاتی خسوس کاساس واکنش نشان داد.

بیانیه عراق در واکنش به نشست خبری جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از بازی جنجالی تیم عراق - اردن که با شکست شاگردان کاساس همراه شد، فدراسیون فوتبال عراق با انتشار بیانیه حمایتی از سرمربی اسپانیایی، به اتفاقات نشست خبری واکنش نشان داد.

در نشست خبری بعد از بازی کاساس، برخی از خبرنگاران عراقی با لحنی تند و توهین‌آمیز با این سرمربی صحبت کردند و حتی یکی از آنها توهینی عجیب را نسبت به این سرمربی روا داشت که باعث ورود ماموران انتظامی و خروج این خبرنگار شد.

ویدئو: 323213

بیانیه عراق را بخوانید:

* اتفاقی که در نشست خبری خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی کشورمان، بعد از بازی مقابل اردن رخ داد را با نارضایتی فراوان دنبال کردیم، صحنه دردناک‌تر از حذف تیم ما از قهرمانی آسیا بود. رسانه‌های اصیل عراقی که به مواضع شریف خود معروف هستند، اما برخی از آنها چند خبرنگار را به قطر فرستادند که رفتارشان نقطه سیاهی در تاریخ است.

* در حالی که تخلف آشکار و رفتار نفرت‌انگیزی که علیه مربی رخ داده را به عنوان مبنایی محکوم می‌کنیم، تأیید می‌کنیم که تصمیم گرفته‌ایم با این چهره‌های رسانه‌ای که به دنبال هرج و مرج در آینده هستند برخورد کنیم و از روش‌های قانونی برای احیای آبروی مربی پیروی خواهیم کرد.

* به مقامات ذی‌صلاح مراجعه کنیم تا آنچه اتفاق افتاده را توضیح دهند و سناریویی که ترسیم شده را روشن کنند. ما در حال انجام اقدامات بیشتر برای حفظ وجهه تیم ملی هستیم که همچنان رفیع است.

* برای دستیابی به این هدف با حمایت نامحدود نخست وزیر، دولت، هواداران وفادار ما و رسانه‌های حرفه‌ای ما که به طور مطلق آن اقداماتی را که قبلا به عراق آسیب رسانده است، تایید نمی‌کنند، حرکت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها