کد خبر : 1998515 | 10 بهمن 1402 ساعت 13:21 | 19.9K بازدید | 9 دیدگاه

جلسه فوری در بایرن: مجبوریم بازیکن بخریم!

مدیران بایرن مونیخ جلسه‌ای را برای خرید بازیکن در فرصت کوتاه باقی مانده از پنجره زمستانی برگزار کرده‌اند.

جلسه فوری در بایرن: مجبوریم بازیکن بخریم!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل پیش از آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی از مدیران این باشگاه خواسته بود که برای تقویت این تیم در نیم فصل دوم اقدام کنند. 

ضعف بایرن در خط دفاعی و همچنین مصدومیت متعدد بازیکنانش باعث شده بود که این مربی آلمانی خواهان جذب گزینه‌های مدنظرش باشد و مدیران این باشگاه هم تلاش‌شان را برای برآورده کردن خواسته‌های او به کار گرفتند. 

اما مصدومیت کینگزلی کومان در بازی این هفته برابر آگزبورگ که باعث شد او حداقل سه ماه دور از میادین باشد، کار را بیش از پیش برای آنها دشوار کرد. خصوصا که سرژ گنابری هم هنوز حدود سه هفته تا بازگشت به زمین فاصله دارد و این اصلا خبر خوبی برای آنها نیست. 

1983691

حالا روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که مدیران بایرن شب گذشته جلسه‌‎ای را برای بحث درباره احتمال جذب یک وینگر پس از مصدومیت کومان برگزار کرده و شرایط را به صورت کامل برای ورود دوباره به بازار نقل و انتقالات بررسی کرده‌اند. 

این در حالی است که پنجره زمستانی نیمه شب فردا بسته خواهد شد و باید دید که آیا آنها گزینه مورد اعتمادی را در این فاصله کوتاه پیدا خواهند کرد یا تصمیم دارند با ماتیس تل در ادامه مسیر اعتماد کنند.

دیدگاه‌ها