کد خبر : 1998524 | 10 بهمن 1402 ساعت 13:45 | 3.5K بازدید | 4 دیدگاه

دلافوئنته: اسپانیا برای قهرمانی یورو می‌جنگد

لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا، معتقد است که تیمش در مسابقات یورو 2024 برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد.

دلافوئنته: اسپانیا برای قهرمانی یورو می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا، در برنامه "رادیواستادیو نوچه" اوندا سرو حضور پیدا کرد و تمام اخبار مربوط به تیم فوتبال اسپانیا را چند ماه قبل از شروع جام ملت‌های اروپا به میزبانی آلمان، مرور کرد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا امسال موفق شد با شکست کرواسی در ضربات پنالتی به عنوان قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا دست پیدا کند و روبیالس امیدوار است که تیمش در یورو هم این عنوان را کسب کند.

دلافوئنته درخصوص شانس قهرمانی اسپانیا در یورو 2024 گفت: "من بسیار خوشبینم. ما تمام شانس‌های جنگیدن برای بهترین عناوین را داریم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و در موقعیتی قرار می‌گیریم که برنده شویم، اما باید مقابل تیم‌های قدرتمندی رقابت کنیم. مطمئنم که اسپانیا به ما افتخار خواهد کرد."

بولت ذوب آهناسامی بازیکنان تیم ملی برای اردوی ماه مارس؟

ما در واقع پایه‌های کار را بنا کرده‌ایم اما تا رویداد بزرگ ژوئن 5 ماه باقی مانده است. متأسفانه شاهد مصدومیت‌های زیادی هستیم و مطمئناً برخی از این بازیکنان مصدوم خواهند شد. همان بازیکنانی که می‌توانند به ما کمک کنند. در اسپانیا بازیکنانی داریم که می‌توانند 5 یا 6 تیم بسیار خوب بسازند. نسبت به فوتبالیست‌هایی که انتخاب نمی‌شوند بسیار بی‌انصافی می‌کنم، زیرا آن‌ها شایسته این هستند که در تیم حضور داشته باشند. در واقع برای حضور در تیم ملی قرار نیست که شما در هر بازی باشگاهی 90 دقیه بازی کنید. شما باید سناریوهای زیادی را در نظر بگیرید و در برخی از سناریوها فوتبالیست‌هایی وجود دارند که بهترین هستند حتی اگر تنها 15 دقیقه بازی می‌کنند.

1984806

بولت ذوب آهنوضعیت براهیم دیاز با ملیت اسپانیایی و مراکشی؟

هرکسی که می‌خواهد به تیم میل اسپانیا بیاید، باید با اعتقاد کامل و مطلق بیاید. می‌دانم که او می‌خواهد برای اسپانیا بازی کند و خوشحالم که چنین تصمیمی دارد.

بولت ذوب آهنمصدومیت گاوی؟

یکی از لحظات غم انگیز یک مربی این است که یک فوتبالیست سالم می‌آید و مصدوم می‌رود. این بیشتر از یک شکست به من آسیب می‌زند. دوست داشتم او را در تیم اصلی همراه خودمان داشتیم. گاوی با استعداد است، او انرژی و نشاطی دارد که همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بولت ذوب آهنتمدید قرارداد؟

زمان مناسب برای این کار فرا می‌رسد. ما در مورد یک چیز عادی صحبت می‌کنیم. هماهنگی بین من و فدراسیون فوق العاده است. ما هنوز باید در مورد چیزهای زیادی صحبت کنیم.

بولت ذوب آهنتشویق لوئیس روبیالس پس از اقدام جنجالی؟

از بابت این کار احساس شرمندگی کردم.

دیدگاه‌ها