کد خبر : 1998627 | 10 بهمن 1402 ساعت 22:03 | 9.1K بازدید | 8 دیدگاه

هفته سرنوشت‌ساز اورتون: شاید 10 امتیاز برگردد!

درخواست تجدیدنظر اورتون علیه کسر 10 امتیاز از این تیم به دلیل نقض قوانین سود زیاد لیگ برتر این هفته بررسی خواهد شد.

هفته سرنوشت‌ساز اورتون: شاید 10 امتیاز برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، در ماه نوامبر یک کمیسیون مستقل از سوی لیگ برتر انگلیس باشگاه اورتون را به دلیل اینکه در سه فصل پیاپی منتهی به 22-2021 از میزان هزینه‌های مجاز در قوانین سودآوری و پایداری لیگ برتر خرج بیشتری داشته است، جریمه و محکوم به کسر 10 امتیاز در فصل جاری کرد. سران باشگاه بلافاصله اعلام کردند که درخواست تجدید نظر خواهند کرد و اکنون اعتراض اورتون به این جریمه این هفته در حال رسیدگی است.

ممکن است جلسه استیناف در این کمیسیون مستقل پایان هفته برگزار شود و نتیجه تجدیدنظر تا قبل از پایان فوریه مشخص شود. نتیجه درخواست تجدیدنظر بسیار برای اورتون اهمیت دارد، زیرا می‌تواند تأثیر مستقیمی بر شکایت دومی که باشگاه با آن مواجه است داشته باشد؛ شکایتی که در تاریخ 15 ژانویه مطرح شد. این شکایات در مورد اتهاماتی مشابه در طول فصل گذشته به اورتون وارد شده است.

1985046

بر اساس روند جدید برای رسیدگی به نقض قوانین لیگ برتر که تابستان گذشته توسط باشگاه‌ها مورد توافق همه جانبه قرار گرفت، جلسه استماع طرفین در کمیسیون مستقل در مورد دومین شکایت هم باید حداکثر تا 12 هفته پس از طرح شکایت، یعنی اوایل آوریل به پایان برسد.
اورتون خود را از تمامی این اتهامات مبرا می‌داند و جریمه کسر 10 امتیاز را کاملا ناجوانمرده خوانده است. این تیم سه‌شنبه شب به مصاف فولام در لیگ برتر می‌رود.

دیدگاه‌ها