کد خبر : 1998697 | 11 بهمن 1402 ساعت 09:38 | 11.5K بازدید | 7 دیدگاه

بدشانسی ستاره آرسنال: هیچکس این وضع را نمی‌خواهد

گابریل ژسوس، ستاره آرسنال، می‌گوید هیچ بازیکنی دوست ندارد مدام مصدوم باشد.

بدشانسی ستاره آرسنال: هیچکس این وضع را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

ژسوس ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد گل اول آنها را در دقیقه 65 وارد دروازه حریف کند. او همچنین تنها هفت دقیقه بعد توانست پاس گلی را برای بوکایو ساکا ارسال کند تا پای این بازیکن هم به گلزنی باز شود و آرسنال با دو گل پیش بیفتد. 

این ستاره برزیلی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «اول از همه باید به تلاش کردن ادامه دهیم. در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم، هرچند کنترل بازی در دست ما بود. بهترین راه برای کنترل کردن حریف این است که توپ را حفظ کنیم. 

1985183

ما در نیمه اول توانستیم به خوبی این کار را انجام دهیم اما در نیمه دوم هم سعی کردیم این روند را حفظ کنیم و در نهایت موفق شدیم به گل برسیم و دروازه حریف را باز کنیم.»

او درباره شرایط فیزیکی و احساس دردی که در زانویش داشت گفت: «همه چیز به اعتماد مربوط است. من با صبوری و تمایل به پیشرفت آمدم و فکر می‌کنم که شرایط خوبی هم داشتم، متاسفانه بارها مصدوم شده‌ام و این چیزی نیست که هیچ بازیکنی بخواهد. 

اما من به سختی تلاش می‌کنم و هر کاری که در توانم باشد را در زمین بازی انجام می‌دهم. حمایت هم تیمی‌هایم از من بسیار مهم است. امروز کمی بدشانس بودم اما یک گل زدم و یک پاس گل هم ارسال کردم و به همین دلیل خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها