کد خبر : 1998752 | 11 بهمن 1402 ساعت 13:33 | 36.5K بازدید | 22 دیدگاه

حمله تند به ستاره آرسنال: گم‌شو سر جات!

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، به شدت از عملکرد و جای‌گیری اولکساندر زینچنکو در زمین انتقاد کرد.

حمله تند به ستاره آرسنال: گم‌شو سر جات!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس روبروی ناتینگهام فارست به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

زینچنکو در این دیدار در ترکیب اصلی آرسنال به میدان رفته و در پست دفاع چپ در زمین حضور داشت اما زمانی که توپ در اختیار شاگردان میکل آرتتا بود، این بازیکن اغلب در میانه زمین هم حاضر می‌شد تا به دیگر بازیکنان کمک کند. 

این اولین باری نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و این ستاره 27 ساله پیش از این هم در بسیاری از موارد در زمانی که تیمش مالکیت توپ را در اختیار داشته، در میانه زمین حضور پیدا کرده است اما به نظر می‌رسد که این اتفاق به هیچ وجه مورد تایید اسکولز نیست. 

1985195

این ستاره سابق منچستریونایتد پس از بازی شب گذشته آرسنال در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: «حضور یک مدافع کناری در مناطق میانی زمین توهین به بازیکنی است که در پست هافبک وسط بازی می‌کند. من فکر می‌کنم باید به او بگویید گمشو سر جات!» 

نکته جالب اما اینجاست که فیل نویل، هم بازی سابق اسکولز، در واکنش به این اظهارات او مدعی شد: «ما مدافعان کناری می‌توانیم هر جا که دوست داشته باشیم بازی کنیم.»

دیدگاه‌ها