کد خبر : 1998774 | 11 بهمن 1402 ساعت 14:55 | 23K بازدید | 17 دیدگاه

ادعای ستاره آرژانتینی: من و هالند با هم بی‌نظیریم!

خولین آلوارز، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، می‌گوید بازی کنار ارلینگ هالند به او کمک کرده به بازیکن بهتری تبدیل شود.

ادعای ستاره آرژانتینی: من و هالند با هم بی‌نظیریم!

به گزارش "ورزش سه"، آلوارز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و همزمان با هالند راهی منچسترسیتی شد و خیلی زود توانست مهارت و توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد. 

این بازیکن به یکی از بهترین بازیکنان این تیم در خط حمله تبدیل شد و در کنار هالند به سیتی برای واقعیت بخشیدن به رویای دیرینه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد و افتخار فتح سه‌گانه با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس را هم داشت. 

این ستاره آرژانتینی از همکاری با هالند بسیار راضی و خوشحال است و باور دارد که بازی در کنار این بازیکن به او هم کمک بسیاری کرده است تا عملکرد بهتری را در زمین به نمایش بگذارد. 

1985282

آلوارز در گفتگو با سایت گل در این باره اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که ما نشان دادیم که می‌توانم در کنار هم کارهای بسیار خوبی انجام دهیم و به تیم کمک کنیم. این اتفاقی است که به خوبی در زمین قابل رویت است اما شما می‌توانید در آمارها از نظر گل و پاس گل هم شاهد آن باشید. 

من همیشه پیش از این هم گفته بودم که بازی کردن کنار بهترین بازیکنان حاضر در فوتبال دنیا به شما کمک می‌کند که به بازیکن بهتری تبدیل شوید و هالند هم بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا است.»

دیدگاه‌ها