کد خبر : 1998805 | 11 بهمن 1402 ساعت 18:05 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

بیانیه سوپرلیگ علیه یوفا: قوانین را رعایت کنید

شرکت اجرایی سوپرلیگ علیه یوفا و الکساندر چفرین بیانیه‌ای را صادر کرد و خواستار موافقت با برگزاری این پروژه شد.

بیانیه سوپرلیگ علیه یوفا: قوانین را رعایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، کشمکش بین یوفا و شرکت A22، مجری پروژه سوپرلیگ اروپا، همچنان ادامه دارد و پس از اظهارات جدید الکساندر چفرین، رئیس یوفا، این شرکت بیانیه جدیدی منتشر کرده است.

یوفا از زمان پیدایش این پروژه به‌صورت رسمی با برگزاری سوپرلیگ مخالفت کرد و در نهایت شکایت آن‌ها به اتحادیه فوتبال اروپا به دیوان دادگستری اتحادیه اروپا رسید.

دادگاه عالی اتحادیه اروپا در نهایت طی حکمی اعلام کرد که فیفا و یوفا با ممانعت از تشکیل سوپرلیگ قوانین رقابت در این اتحادیه را زیر پا گذاشته‌اند.

بدین ترتیب یوفا باید با برگزاری سوپرلیگ موافقت کند اما بیانیه شرکت A22 تایید می‌کند همچنان آن‌ها برای اجرای این پروژه با مشکل مواجه هستند.

1985346

در بیانیه این شرکت آمده است: "رئیس یوفا علناً در مورد نامه‌ای صحبت کرد و آن را نادیده گرفت که در آن ما از یوفا می‌خواهیم قوانین اتحادیه اروپا و احکام دادگاه را رعایت کند و از اقدامات مداوم با هدف جلوگیری از فعالیت‌های A22 جلوگیری کند. در حالی‌که ما در حال رهبری یک گفت‌وگوی عمومی در مورد آینده فوتبال باشگاهی اروپا هستیم، بدین‌وسیله نامه مربوطه را منتشر می‌کنیم که در آن از یوفا می‌خواهیم فوراً از رفتارهای مخرب که هدف آن حذف A22 از بازار اروپا در مسابقات خارج از چارچوب معمول است، دست بردارد."

دیدگاه‌ها