کد خبر : 1998812 | 11 بهمن 1402 ساعت 18:30 | 36.6K بازدید | 59 دیدگاه

جانشین پهلوان ستاره شگفتی‌ساز نیم فصل؛

رونمایی از اولین خرید سپاهان در زمستان (عکس)

علی‌اصغر اعرابی، وینگر نیم فصل اول تیم فوتبال شمس‌آذر‌ قزوین با عقد قراردادی به مدت ۲.۵ فصل، به تیم سپاهان پیوست.

رونمایی از اولین خرید سپاهان در زمستان (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، شمس آذر در نیم فصل اول نمایش‌های خیره‌کننده‌ای داشت و توانست با کسب 20 امتیاز (با احتساب کسر 3 امتیاز) رتبه نهم جدول را به نام خود بزند. این موفقیت در شرایطی به دست آمد که علی‌اصغر اعرابی یکی از ستاره‌های این تیم نوظهور فوتبال ایران بود و موفق شد با به ثمر رساندن 2 گل و ثبت 3 پاس گل مورد توجه مورایس قرار بگیرد. اعرابی فصل گذشته هم در ترکیب شمس آذر درخشان ظاهر شد و توانست با ثبت 8 گل و ارسال 8 پاس گل زمینه‌ساز صعود تاریخی این تیم به لیگ برتر شود.
باشگاه سپاهان در همین زمینه و با اشاره به درخواست مورایس برای جذب اعرابی نوشته است: «توجه به درخواست ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیگیری‌های هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، علی‌اصغر اعرابی قرارداد خود را با سپاهان به مدت ۲.۵ فصل امضا کرد. این بازیکن پس از هماهنگی با تیم شمس‌آذر قزوین و دریافت رضایت‌نامه از این تیم و توافق با سپاهان، به مدت ۲.۵ فصل قرارداد خود را امضا کرد.»

1985355

حالا باید منتظر ماند و دید با شروع فصل این بازیکن که جانشین احسان پهلوان شده و پیش‌تر تیم‌های قشقایی، محتشم تبریز و تازان پاراگ آلتون به میدان رفته، در اردوی سپاهان و در رقابت با ستاره‌هایی نظیر رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و سایر مهره‌های هجومی طلایی‌پوشان اصفهانی چه عملکردی خواهد داشت.

سپاهان این روزها در اردوی قطر حضور دارد و به نظر می‌رسد اعرابی به زودی به اردوی این تیم اضافه شود. دیگر خرید سپاهان هم که به زودی از آن رونمایی می‌شود، رحمان جعفری دیگر ستاره شمس آذر در نیم فصل اول خواهد بود که جانشین عیسی آل‌کثیر می‌شود.

دیدگاه‌ها