کد خبر : 1998819 | 11 بهمن 1402 ساعت 18:39 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

بازنده‌ترین تیم ایران یکی دیگر را از بحران خارج کرد

هورسان رامسر موفق شد سایپا را شکست دهد تا به روند ناامیدکننده خود پایان داده باشد.

بازنده‌ترین تیم ایران یکی دیگر را از بحران خارج کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یک‌صدوسی‌امین مسابقه لیگ برتر مردان سال 1402 تیم هورسان در سالن شهید صدر رامسر در حالی میزبان سایپا تهران بود که دو تیم یک ویژگی مشترک داشتند و آن هم شکست در پنج هفته دور برگشت مقابل حریفان بود.

تیم هورسان رامسر در این مسابقه سه بر یک سایپا تهران شکست داد و به نخستین برد خود در دور برگشت دست یافت تا از نظر روحی ریکاوری برای دیدارهای باقی مانده کرده باشد.

شاگردان آرش صادقیانی در ست نخست 25 بر 22 مغلوب سایپا قعرنشین شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 29 بر 27 به پیروزی رسیدند تا دهمین برد خود را ثبت کنند و 26 امتیازی شوند.

تیم سایپا نیز که با یک برد و 6 امتیاز در انتهای جدول قرار داشت، با پذیرش هجدهمین شکست از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید شد و فرصت زیادی هم برای فرار از مرحله پلی‌اوت ندارد.

امین‌الله برقی لشگری و مسعود قاری نظارت بر این دیدار را به‌عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی برعهده داشتند. مسعود ذوقی و علی‌اکبر پاکدلان نیز به‌عنوان داوران اول و دوم، در این مسابقه قضاوت کردند. این دیدار 630 تماشاگر داشت و 137 دقیقه طول کشید.

دیدگاه‌ها