کد خبر : 1998846 | 11 بهمن 1402 ساعت 20:33 | 15.7K بازدید | 10 دیدگاه

با قراردادی 2 و نیم ساله و دائمی

رسمی: اللهیار صیادمنش به وسترلو بلژیک پیوست

باشگاه وسترلو بلژیک به‌صورت رسمی از عقد قرارداد با اللهیار صیادمنش خبر داد.

رسمی: اللهیار صیادمنش به وسترلو بلژیک پیوست

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می‌رفت، قرارداد بازیکن جوان ایرانی با تیم جدیدش رسمی شد. اللهیار صیادمنش مهاجم با قراردادی دائمی به وسترلو بلژیک پیوست و به دوران حرفه‌ای خود در هال سیتی پایان داد.

صیادمنش چند روزی است که در تمرینات وسترلو حضور دارد و این باشگاه بلژیکی امروز رسما از قرارداد جدید خود رونمایی کرد. او به مدت 2 و نیم سال راهی باشگاه جدیدش شد.

1985401

رسانه هال دیلی نوشته است: پس از یک مصدومیت نسبتا شدید که باعث دوری اللهیار از تعداد زیادی از مسابقات تیمش شد، هال سیتی، تصمیم به انتقال این بازیکن 22 ساله گرفته است. او از زمان انتقالش از فنرباغچه تنها 40 بار در تمام رقابت‌ها بازی کرد و سه بار موفق به گلزنی شد.

اللهیار زمانی که در ژانویه 2022 به‌صورت قرضی از غول استانبولی به هال سیتی آمد و یکی از اولین خریدهای آجون ایلیجالی لقب گرفت، به سرعت مورد علاقه هواداران قرار گرفت.

انتقال موقت این وینگر در تابستان سال بعد دائمی شد، اما یک سری مصدومیت‌های همسترینگ پیشرفت او را به شدت کاهش داد و در این فصل، او تنها 55 دقیقه در چمپیونشیپ بازی کرد و موفق به گلزنی نشد.

1985400

جدایی اللهیار منابع مالی هال سیتی را آزاد می‌کند تا ببرها بتوانند عبدالقادر عمرور، بازیکن ترابزون اسپور را به خدمت بگیرند. مبلغ انتقال اللهیار به وسترلو 2 میلیون پوند بوده و هال سیتی با همین مبلغ، عمرور را جذب کرده است.

حالا قرار است که این بازیکن آینده‌دار ایرانی در تیم رده یازدهمی لیگ بلژیک بازی کند. وسترلو که فقط یک امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد، به دنبال بقا در ژوپیر لیگ است و باید دید که صیادمنش چه عملکردی طی این 6 ماه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها