کد خبر : 1998999 | 12 بهمن 1402 ساعت 14:09 | 25.4K بازدید | 15 دیدگاه

عصبانیت از ستاره جنجالی یونایتد: خیلی احمقی!

روی کین، اسطوره منچستریونایتد، به شدت از رفتارهای مارکوس رشفورد عصبانی و ناراحت است.

عصبانیت از ستاره جنجالی یونایتد: خیلی احمقی!

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد در دیدار این هفته منچستریونایتد برابر نیوپورت کانتی در رقابت‌های جام حذفی انگلیس که با پیروزی این تیم به پایان رسید غایب بود و مشخص شد که دلیل این اتفاق حضورش در کلوبی شبانه بوده است. 

این موضوع جنجال زیادی را برای این بازیکن به همراه داشت و باعث شد که بسیاری از هواداران از رفتارهای او و عدم تعهدش به منچستریونایتد به شدت انتقاد کنند و جریمه 800 هزار یورویی از سوی باشگاه هم برای او در نظر گرفته شد. 

حالا به نظر می‌رسد که روی کین هم به شدت از حواشی به وجود آمده توسط این ستاره انگلیسی ناراحت است و در گفت‌وگو با اسکای او را احمق خطاب کرد. 

1985054

این اسطوره باشگاه منچستریونایتد در این باره به پادکست Stick to Football گفت: «ما درباره مارکوس رشفورد صحبت می‌کنیم. او بازیکنی جوان است که تحت فشار زیادی قرار دارد اما به نظر می‌رسد که او دیگر لذتی از فوتبال نمی‌برد. 

اتفاقاتی که در بیرون از زمین بازی رخ می‌دهد، با اتفاقاتی که در زمین می‌افتد کاملا مرتبط است. فشار روی همه بازیکنان هست، اما او بازیکن بزرگی برای منچستریونایتد است. پیش از این هم نشان داده که توانایی انجام چه کارهایی را در زمین دارد. 

داشتن ماشین خوب و ساعت خوب عالی است اما فراموش نکن چه چیزی در اولویت است – فوتبالت! با همه این وسایل خوش باش اما اگر آنها برایت از فوتبال مهم‌تر هستند پس در دردسر بزرگی افتادی احمق!»

دیدگاه‌ها