کد خبر : 1999018 | 12 بهمن 1402 ساعت 16:18 | 25.4K بازدید | 19 دیدگاه

ما قهرمان شدیم، چون بارسا به خواب رفت

غیرممکن است میلان مثل رئال قهرمان شود

فابیو کاپلو معتقد است میلان نمی‌تواند به سبک رئال در سال 2007 قهرمانی لیگ را کسب کند.

 غیرممکن است میلان مثل رئال قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، میلان با یک بازی بیشتر از اینتر هشت امتیاز کمتر از این تیم دارد و در رده سوم سری آ قرار گرفته است. بالاتر از میلان یووه در رده دوم است و هفت امتیاز بیشتر دارد.

1985682

کاپلو در فصل 07-2006 توانست رئال مادرید را به شکلی خاطره‌انگیز قهرمان لالیگا کند در حالی که در ژانویه نزدیک به 10 امتیاز از بارسا عقب بودند. رئال با کامبک‌هایی بی‌نظیر و البته به لطف غفلت بارسا امتیازات عقب‌افتاده را جبران کرد و در روز پایانی با شکست 3-1 مایورکا قهرمان شد.

1985683

وقتی از کاپلو در مورد اینکه میلان هم می‌تواند مثل رئال او قهرمانی را کسب کند، گفت: «خیر، در لالیگا ما فقط بارسا را بالاتر از خودمان داشتیم ولی میلان دو تیم را بالاتر دارد. از یووه بگذرد، باید اینتر را هم بگیرد، در حالی که اینتر از هر نظر تیمی بهتر است و برترین تیم از نظر کیفی در ایتالیاست. ما قهرمان شدیم چون بارسا به خواب غفلت رفت ولی میلان نیاز دارد دو تیم دچار افت شوند و این بعید است.»

1978815

کاپلو سپس کنایه‌ای هم به پیولی زد: «اینتر را کنار بگذاریم، معتقدم میلان دومین تیم برتر فوتبال ایتالیاست. یوونتوس از نظر مجموعه بازیکنانی که دارد، به سطح میلان نمی‌رسد ولی بهتر نتیجه گرفته است. البته میلان چند خرید جدید داشت که دیر خودشان را وفق دادند و چند مصدوم که روی روند کار تیم اثر منفی گذاشت.»

دیدگاه‌ها