کد خبر : 1999032 | 12 بهمن 1402 ساعت 17:45 | 16.1K بازدید | 10 دیدگاه

پارس جنوبی نگران قضاوت زمانی در بازی با خیبر

بیانیه عجیب علیه داور پرکار لیگ برتری

باشگاه پارس جنوبی جم در فاصله ۲۴ ساعت تا دیدار حساس با خیبر خرم‌آباد درباره داوری بازی بیانیه داد.

بیانیه عجیب علیه داور پرکار لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته اول از نیم فصل دوم لیگ یک عصر جمعه خیبر در خرم‌آباد میزبان پارس جنوبی جم است. با توجه به حساسیت بازی فردا کمیته داوران اقدام به انتخاب یک داور جوان و باتجربه لیگ برتری برای این مسابقه کرده است.

وحید زمانی که در نیم فصل اول لیگ برتر ۴ بار به‌عنوان داور وسط و ۶ بار به‌عنوان داور چهارم ابلاغ قضاوت گرفته و یکی از داوران پرکار شاغل در فوتبال ایران است، قضاوت بازی فردای خیبر و پارس جنوبی را برعهده دارد.

با وجود انتخاب یک داور باتجربه و لیگ برتری اما باشگاه پارس جنوبی نسبت به داوری بازی با خیبر نگران است و در این خصوص بیانیه داده است.

1985715

بولت تراکتوردر بیانیه باشگاه پارس جنوبی آمده است:

"در پاسخ به تماس‌‎های صورت گرفته و سوالات رسانه‌ها در پی طرح بعضی مباحث مرتبط با بازی روز جمعه اعلام می‌دارد؛ به جامعه داوران فوتبال ایران و همچنین تصمیم فدراسیون فوتبال و کمیته و دپارتمان داوری در انتخاب آقای زمانی، داور ارزشمند فوتبال کشورمان برای قضاوت دربی، احترام می‌گذارد.

این بازی بزرگ لیگ آزادگان، همیشه یکی از مهم‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین رقابت چند فصل اخیر فوتبال کشور به شمار می‌رود و نیاز است که همه اهالی فوتبال به‌ویژه عوامل درگیر با این مسابقه، برای برگزاری هر چه بهتر آن تلاش کنند تا آرامش بر اردوی هر دو تیم حکم‌فرما شود.

عدالت، آرامش، تمرکز و اخلاق، تنها واژه‌های محبوب و مورد انتظار باشگاه پارس جنوبی جم است که امیدواریم قبل، حین و بعد از این دیدار رعایت شود. برای رسیدن به نمود عملی این واژه‌ها، نیاز به همدلی و هماهنگی همه اعضای خانواده بزرگ فوتبال ایران است. هر کسی باید نقش و مسئولیت خود در رقم زدن یک بازی زیبا، بدون حرف و حدیث، اتفاقات پشت‌پرده و عاری از حاشیه را بپذیرد و آن را اجرا کند."

دیدگاه‌ها