کد خبر : 1999058 | 12 بهمن 1402 ساعت 19:40 | 36.9K بازدید | 28 دیدگاه

رقیب پر ستاره ایران: هیچ بهانه‌ای قبول نیست!

ژاپنی‌ها با وجود خستگی ناشی از‌ فشردگی رقابت‌ها فقط به قهرمانی فکر می‌کنند.

رقیب پر ستاره ایران: هیچ بهانه‌ای قبول نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ژاپن دیروز در یک هشتم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیای قطر به راحتی بحرین را با نتیجه 3-1 شکست داد. حریف مرحله یک چهارم نهایی، ایران با رتبه بیست و یکم و تیمی قدرتمند از خاورمیانه خواهد بود.

سامورایی‌هایی که حالا هدفشان این است که جز بهترین‌های جهان باشند، اصلاً بابت برنامه شلوغ مسابقات خود گله‌مند‌ نیستند. آن هم در حالی که بیشتر بازیکنانشان در لیگ‌های برتر اروپا بازی می‌کنند و طبیعی است که با خستگی بیشتری روبرو هستند.

کاپیتان اندو، هافبکی که تاکنون در تمامی بازی‌ها در ترکیب اصلی بوده است، با ابراز خونسردی گفت: "شخصا شرایطم بد نیست و قطعا می‌توانم ادامه دهم."

تومیاسو دیگر ستاره ژاپن نیز گفت: "بعضی بازیکنان هستند که بیشتر در ترکیب به کار گرفته می‌شوند و فشار بیشتری روی آن‌هاست اما مشکلی از این بابت وجود ندارد. شکی نیست که ما حرفه‌ای هستیم و هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم و برای دفعات مسابقات بعدی آماده می‌شویم."

در نهایت هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن نیز در این باره گفت: "اول از همه، من می‌خواهم بازیکنان برای تقابل با سختی موجود در راه انجام هفت بازی متوالی در این تورنمنت آماده باشند. آنها از برنامه شلوغ دور مقدماتی به‌عنوان سوخت برای هدف بزرگ خود یعنی قهرمانی استفاده خواهند کرد."

دیدگاه‌ها