کد خبر : 1999225 | 13 بهمن 1402 ساعت 15:49 | 29.9K بازدید | 31 دیدگاه

غیبت رودیگر و شوامنی: معرفی دفاع وسط جدید رئال

با غیبت احتمالی آنتونیو رودیگر و محرومیت اورلین شوامنی، رئال مادرید از دنی کارواخال یا فرلاند مندی در پست دفاع میانی استفاده می‌کند.

غیبت رودیگر و شوامنی: معرفی دفاع وسط جدید رئال

به گزارش "ورزش سه"، بحران دفاع وسط در رئال مادرید همچنان ادامه دارد. داوید آلابا و ادر میلیتائو، دو مدافع وسط اصلی آنها دچار مصدومیت رباط صلیبی شده‌اند و تا بازگشت به میادین فاصله زیادی دارند.

پس از مصدومیت آلابا شایعاتی منتشر شد که رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه یک مدافع جذب خواهد کرد اما درنهایت اتفاقی رخ نداد و اعلام شد که مادریدی‌ها با همان بازیکنان نیم‌فصل اول، فصل را ادامه می‌دهند.

در حال حاضر ناچو فرناندز و رودیگر زوج اصلی خط دفاع رئال هستند و در غیاب یکی از آنها شوامنی که پست اصلی‌اش هافبک است، به دفاع اضافه می‌شود.

دیشب در بازی رئال برابر ختافه رئال دو گزینه خط دفاعش را از دست داد. اولی رودیگر که در بین دو نیمه دچار مصدومیت و از بازی خارج شد و دیگری شوامنی که با دریافت کارت زرد ۵ اخطاره شد و بازی بعدی را از دست داد.

رئال در یکی از مهم‌ترین مقاطع فصل قرار دارد. آنها در دو بازی آینده به مصاف اتلتیکو مادرید و خیرونا می‌روند و سپس در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لایپزیش قرار می‌گیرند.
به گفته مارکا، اگر رودیگر به بازی بعدی مقابل اتلتیکو نرسد، با توجه به محرومیت شوامنی، کارلو آنچلوتی یک بازیکن از بین فرلاند مندی و دنی کارواخال را در کنار ناچو قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها