کد خبر : 1999242 | 13 بهمن 1402 ساعت 17:19 | 15.6K بازدید | 13 دیدگاه

پوچتینو:

همه دیدند مقابل لیورپول داور چه بلایی سر ما آورد!

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پیش از بازی چلسی برابر ولورهمپتون شرکت کرد و در مورد وضعیت کنونی باشگاه و بازیکنانش صحبت کرد.

همه دیدند مقابل لیورپول داور چه بلایی سر ما آورد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان ولورهمپتون است. آنها در دیدار گذشته مقابل لیورپول متحمل شکست سنگین ۴-۱ شدند و در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند. در کنفرانس مطبوعاتی امروز، پوچتینو به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بولت پرسپولیسانتقال قرضی بروخا به فولام؟
برای او خیلی خوب است که فرصت بازی بیشتری به دست می‌آورد. این انتقال خوبی برای اوست. امیدوارم او بتواند از این فرصت استفاده کند.

بولت پرسپولیسشکست مقابل لیورپول؟
عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود، تکرار می‌کنم. اصلا خوب نبودیم. مهم این است که نسبت به تیم انتقاد داشته باشیم و واقع‌بین باشیم که به اندازه کافی خوب نبودیم. البته علاوه‌بر اینکه خوب نبودیم، تصمیم‌های داوری نیز بر علیه ما بود. من باید از باشگاهم و منافع هواداران دفاع کنم. آنقدر واضح بود که حرفی نمی‌ماند. همه دیدند چه اتفاقی افتاد. ما شانس لازم برای سود بردن از تصمیمات داور را نداشتیم.

1986143

بولت پرسپولیسبازی برابر ولورهمپتون؟
آنها تیم قدرتمندی هستند. این تیمی نیست که از کشور دیگری آمده باشد و کسی نداند عالی هستند. همه می‌دانند ولوز چقدر خوب است. واقعا بازیکنان خوبی دارند. ما می‌دانیم که آنها چگونه بازی می‌کنند.

بولت پرسپولیسآمادگی کولویل؟
فکر نمی‌کنم به بازی با ولوز برسد. او امروز با ما تمرین نکرد و وضعیتش نامشخص است. تا فردا معلوم می‌شود.

بولت پرسپولیسکریستوفر انکونکو؟
خوب است که بازگشت او را می‌بینم. ۴۵ دقیقه برای شروع خوب بود. ما می‌خواستیم بعد از بازی با او بیشتر کار کنیم، اما او نتوانست. او این کار را نکرد زیرا ۴۵ دقیقه بازی کافی بود. ما باید آنالیز و ارزیابی کنیم که آیا او می‌تواند در بازی با ولوز فیکس باشد یا نه.

دیدگاه‌ها