کد خبر : 1999244 | 13 بهمن 1402 ساعت 17:32 | 6.4K بازدید | 37 دیدگاه

بازی بزرگ را فجر برد، خیبر صدرنشین شد

اتفاقات قابل انتظار در شروع نیم فصل دوم لیگ یک

رقابت‌های هفته هجدهم لیگ دسته اول امروز با چند مسابقه دیگر ادامه یافت و در پایان این مسابقات خیبر خرم‌آباد صدرنشین شد.

اتفاقات قابل انتظار در شروع نیم فصل دوم لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های هفته هجدهم از روز گذشته آغاز شده و امروز هم با مسابقات دیگری در شهرهای مختلف ادامه یافت. از بازی‌های امروز مصاف مس کرمان و داماش گیلان به دلیل شرایط جوی نامساعد در شهر کرمان لغو شد و اگر فردا شرایط مهیا باشد، برگزار خواهد شد.

در دیگر مسابقات اما اتفاقات جالبی را شاهد بودیم که در نهایت خیبر خرم‌آباد صدرجدول را به خود اختصاص داد.

**خیبر خرم‌آباد 1- پارس جنوبی جم صفر
شاگردان رضا مهاجری که در نیم فصل اول هم عملکرد خوبی داشتند، انتقام بازی دور رفت را در خانه از پارس جنوبی گرفتند. آنها بعد از تساوی بدون گل در نیمه اول، در نیمه دوم موفق شدند توسط حمیدرضا طاهرخانی به گل برتری برسند و با 40 امتیاز در صدرجدول قرار بگیرند. پارس جنوبی هم با هدایت امید روانخواه در گام اول لیگ شکست خورد و 24 امتیازی ماند.

**فجرسپاسی 1- نفت مسجدسلیمان صفر
بازی بزرگ این هفته در شیراز برگزار شد؛ جایی که دو تیم همسایه جدول رده‌بندی مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت فجرسپاسی با یک گل از سد نفت مسجدسلیمان گذشت. فجری‌ها در دقیقه 90 توسط عرفان پورافراز گل برتری را زدند و جمع امتیازات خود را به 36 رساندند و به رتبه سوم صعود کردند. نفت هم 35 امتیازی ماند و به رده چهارم رفت.

1963170

**خوشه طلایی صفر- نفت و گاز گچساران صفر
اگرچه امید می‌رفت شاگردان پیروز قربانی در ادامه روند خوب خود به برد در ساوه برسند و در جدول صعود کنند، اما این اتفاق رخ نداد. بازی خوشه طلایی و نفت و گاز گچساران با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با این نتیجه نفت و گاز با 28 امتیاز در رده ششم و خوشه طلایی با 16 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفته است.

**دریای بابل صفر- سایپا تهران 2
مجتبی سرآسیایی و نارنجی‌پوشان تهرانی در گام اول نیم فصل دوم به بردی خوب در شمال کشور رسیدند. سایپا با احسان جودکی و میلاد کمندانی تیم قعرنشین دریای بابل را در خانه شکست دادند تا 3 امتیاز خوب را بگیرند. سایپا 31 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و دریا هم با 11 امتیاز در رده شانزدهم جا دارد.

1971077

استقلال ملاثانی 1- شهرراز شیراز 1
بازی آبی‌پوشان اهوازی مقابل شهرراز شیراز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. محمد قنبری با گل دقیقه 30 نماینده شیراز را تا پایان دقایق پایانی پیش انداخته بود، اما در ثانیه‌های پایانی بازی پنالتی‌ای که برای استقلال گرفته شد را احسان علوان زاده به گل تبدیل کرد تا دو تیم یک امتیاز به دست بیاورند. آبی‌پوشان ملاثانی با این نتیجه 22 امتیازی شدند و شهرراز بیست و پنجمین امتیاز را دشت کرد.

دیدگاه‌ها