کد خبر : 1999264 | 13 بهمن 1402 ساعت 18:32 | 44.8K بازدید | 177 دیدگاه

ژاوی: تقلب‌های رئال را یک فرد نابینا هم می‌بیند!

ژاوی هرناندز در نشست خبری قبل از بازی با دپورتیوو آلاوس، درباره شرایط بارسلونا صحبت کرد.

ژاوی: تقلب‌های رئال را یک فرد نابینا هم می‌بیند!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز هفته گذشته پس از شکست برابر ویارئال به‌صورت رسمی اعلام کرد که فقط تا پایان فصل سرمربی بارسا است و سپس این تیم را ترک می‌کند. از آن روز به بعد نشست‌های خبری ژاوی تحت تأثیر استعفای او قرار دارد. سرمربی اسپانیایی امروز در کنفرانس مطبوعاتی تیمش نظراتش را در مورد برخی مسائل ابراز کرد.

بازی با آلاوس؟
بازی سختی است، آنها رقیب بسیار سرسختی هستند که از سه برد متوالی در لیگ به مصاف  ما می‌آیند. ما در بهترین شرایط آنها مقابل‌شان قرار می‌گیریم اما برای ادامه روند صعودی‌مان به پیروزی نیاز داریم.

مصدومان؟
بازیکنان مصدوم زیادی داریم. تقویم شلوغ یکی از چیزهایی است که به ما آسیب زیادی وارد کرده. هیچ تیمی در دنیا تقویمی به سختی تیم ما نداشته است. در یک ماه ده بازی داشته‌ایم و زیاد بودن مصدومان هم به همین دلیل است.

1984837

صحبت‌های لاپورتا؟
من از بقیه مستثنی نیستم. ماندن من به نتایج بستگی داشت. آنچه رئیس می‌گوید همان چیزی است که من یک ماه و نیم پیش گفتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که بروم.

اظهارات لاپورتا در مورد فلورنتینو پرز؟ 
قبلا هم گفتم دوست ندارم وضعیت داوران در لیگ این باشد و فشار زیادی به آنها وارد شود اما آنها هر هفته این کار را می‌کنند. پرونده نگریرا به وضعیت این فصل ربطی ندارد. این یک واقعیت است. اما ما باید با آن رقابت کنیم. من صددرصد با صحبت‌های رئیس موافقم.

به نظر شما رقابت در لالیگا عادلانه است؟
من رئیس فدراسیون یا رئیس لالیگا نیستم. تعجب می‌کنم که همه این اتفاقات را می‌پذیریم. آنها هفته به هفته در بازی‌ها تقلب می‌کنند. یک مرد نابینا هم این‌ها را می‌بیند. سیمئونه گفت که ما احمق نیستیم. حق داشت. ما تصمیمات داوری و اتفاقات عجیب را می‌بینیم، همه آن را می‌بینند.

دیدگاه‌ها