کد خبر : 1999414 | 14 بهمن 1402 ساعت 12:50 | 22K بازدید | 8 دیدگاه

مصدومیت نگران‌کننده اوت‌انداز لیگ برتر

مدافع میانی ذوب‌آهن ممکن است دچار آسیب‌دیدگی جدی شده باشد.

مصدومیت نگران‌کننده اوت‌انداز لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در حالی روز گذشته در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دیداری تدارکاتی مقابل هم برگزار کردند و شاگردان سید مجتبی حسینی به برتری یک بر صفر رسیدند که اتفاق تلخی برای مدافع ذوبی‌ها در جریان این بازی دوستانه رخ داد.

نادر محمدی، مدافع بلندقامت ذوب‌آهن که همواره با پرتاب اوت‌های بلندش خبرساز شده، در نیمه اول مسابقه تدارکاتی روز گذشته مقابل آلومینیوم اراک به دلیل آسیب‌دیدگی جدی از زمین بیرون آمد و نتوانست به بازی ادامه بدهد.

محمدی در لحظات پایانی نیمه اول این دیدار تدارکاتی قصد داشت با حمل توپ از زمین خودی به سمت محوطه جریمه آلومینیوم اراک برود که در بین بهروز نوروزی‌فرد و میلاد بدرقه گیر افتاد و نتوانست به کارش ادامه بدهد و پس از افتادن روی زمین به شدت احساس مصدومیت کرد تا برانکارد به داخل زمین بیاید و او را به بیرون منتقل کند.

این مدافع پس از انتقال با برانکارد به بیرون از زمین دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد و به رختکن منتقل شد تا معاینات پزشکی روی او صورت بگیرد، اما آنطور که گفته می‌شود، مصدومیت او جدی و مشکوک به پارگی رباط صلیبی است.

ذوب‌آهن در دور رفت لیگ برتر با اتفاق تلخی مواجه شد و آرش قادری، مدافع میانی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و پس از آن هم شایان مصلح، دیگر مدافع این تیم آسیب‌دیدگی پیدا کرد که حالا هم نادر محمدی ممکن است با همین اتفاق مواجه شود و خط دفاعی سبزپوشان را خالی‌تر از قبل کند.

دیدگاه‌ها