کد خبر : 1999421 | 14 بهمن 1402 ساعت 13:35 | 39.6K بازدید | 32 دیدگاه

اولین پیروزی بارسلونا؟

خبر بزرگ به بارسلونا در پرونده نگریرا

دادستانی معتقد است تحقیقات از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت رشوه به نگریرا نمی‌تواند قانونی باشد.

خبر بزرگ به بارسلونا در پرونده نگریرا

به گزارش "ورزش سه"، دادستانی مبارزه با فساد، با تحقیقات از باشگاه بارسلونا به دلیل پرداخت رشوه به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران (CTA)، مخالف است و به این نتیجه رسیده است که او مقام رسمی نداشته که جرمی به او منتسب شود.

همان‌طور که منابع وزارت عمومی به خبرگزاری EFE اطلاع داده‌اند، دادستان‌های پرونده نگریرا سندی را ارائه کرده‌اند که در آن با درخواست قاضی تحقیق پرونده مبنی بر تحقیقات از بارسلونا به اتهام پرداخت رشوه، مخالفت شده است.

1891736

دادگاه عالی بارسلونا اکنون باید تصمیم بگیرد که آیا تصمیم رئیس دادگاه تحقیق شماره یک بارسلونا، خواکین آگیره، که در سپتامبر گذشته جرم پرداخت رشوه را به فساد مالی و مدیریت ناعادلانه بارسلونا اضافه کرد، لغو کند یا خیر. جعل در یک سند تجاری و پولشویی دیگر اتهامات مدیران سابق بارسلونا در این پرونده هستند.

اگرچه انریکز نگریرا یک مقام رسمی نبود، همان‌طور که در جرایم مربوط به ارتشاء اقتضا می‌کند، قاضی آگیره با تکیه بر اسناد فراوان در این مورد، به این نتیجه رسید که او دارای این وضعیت برای مقاصد مجرمانه بوده است. با توجه به اینکه او وظایف عمومی را به عنوان معاون رئیس کمیته داوران انجام می‌داد. نگریرا در مورد تایید یا رد صلاحیت داوران و ارتقاء و سقوط آنها تاثیرگذار بود.

دیدگاه‌ها