کد خبر : 1999538 | 15 بهمن 1402 ساعت 02:30 | 24.8K بازدید | 11 دیدگاه

علی جهان دوئل برایتونی و فاینوردی را با هم برد!

کاپیتان تیم در دوئل با دو ستاره حریف سربلند بیرون آمد.

علی جهان دوئل برایتونی و فاینوردی را با هم برد!

به گزارش ورزش سه، علیرضا جهانبخش در روزی که بازوبند کاپیتانی را به دست بسته بود یکی از بهترین نمایش‌های خود در ترکیب تیم ملی را ارائه داد.
با بیرون رفتن احسان حاج صفی از ترکیب تیم ملی بازوبند کاپیتانی به علیرضا جهانبخش رسید که حتی در نیمه نخست بهترین بازیکن تیم ایران بود و فراتر از انتظار ظاهر شد.

علی جهان در این بازی آیاسه اوئدا هم تیمی فعلی‌اش در فاینورد هلند را در ترکیب تیم مقابل می‌دید اما در روزی که کاپیتان ایران درخشید هم تیمی‌اش در فاینورد حرفی برای گفتن نداشت.

همچنین ژاپن در نیمه دوم میتوما ستاره برایتون را به میدان فرستاد. بازیکنی که از فوتبال آسیا جای جهانبخش را در این تیم انگلیسی گرفت و ستاره شد. اتفاقا در یک صحنه از بازی دوئل فوق العاده‌ای بین جهانبخش و میتوما لب خط طولی شکل گرفت و بعد از اینکه در این مصاف شماره 7 آنها علی جهان موفق شد میتوما را ناکام بگذارد حرکتی هیجانی و فوق‌العاده نشان داد تا ثابت کند از میتوما کمتر و کوچکتر نیست.

در نهایت نیز با گل کردن آن پنالتی حساس کاپیتان تیم ملی ستاره این بازی شد و از سایت‌های فوتبالی بالاترین نمره را گرفت  تا بزرگی‌اش را نشان دهد و انتقادهایی که از او می‌شد همه به دست فراموشی سپرده شود.

دیدگاه‌ها