کد خبر : 1999592 | 14 بهمن 1402 ساعت 23:14 | 22.5K بازدید | 30 دیدگاه

3 امتیاز 10 نفره؛

آلاوس 1-3 بارسلونا: برد پرتلفات تیم ژاوی

بارسلونا در بازی خارج از خانه هفته بیست و سوم لالیگا مقابل آلاوس با نتیجه 3-1 برنده شد.

آلاوس 1-3 بارسلونا: برد پرتلفات تیم ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته بیست و سوم لالیگا در ورزشگاه آلاوس به میدان رفت و با اخراج ویتور روکه با گل‌های لواندوفسکی، گوندوگان و ویتور روکه 3-1 برنده بازی خارج از خانه شد.

ویدئو: 323719

دو تیم بازی را از ابتدا پایاپای دنبال می‌کردند و شانس جدی برای گلزنی ابتدا برای آلاوس شکل گرفت که ضربه سر خطرناک سامو اوموردین از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.

1986733

یک دقیقه پس از این موقعیت خطرناک، اولین گل بازی توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه 22 به ثمر رسید. روی پاس ایلکای گوندوگان در فضای بین مدافعان حریف لواندوفسکی توپ را کنترل کرد و با ضربه بیرون پای راست دروازه حریف را باز کرد.

بارسا پس از گل جریان بازی را کنترل می‌کرد که سیو پنا ایناکی مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی حریف شد. او ضربه سر خطرناک مهاجم حریف را در دقیقه 35 مهار کرد و دروازه‌اش را نجات داد.

آلاوس برای زدن گل تساوی تا آخرین لحظات نیمه اول تلاش می‌کرد و در دقیقه 1+45 هم این ایناکی بود که موفق شد دروازه‌اش را نجات بدهد و این موقعیت توسط پائو کوبارسی دور شد.

1986735

در نیمه دوم بازی متفاوت آغاز و دنبال شد. هنوز 4 دقیقه از شروع مجدد بازی نمی‌گذشت که روی ارسال بلند پدری به فضای خالی محوطه جریمه گوندوگان موفق شد با یک شوت سرضرب دقیق توپ را از مقابل دستان دروازه‌بان حریف به تور بچسباند.

بارسا پس از این گل امیدوار بود جریان بازی را کنترل کند و برای افزایش تقاضل گل پیش برود که روی ضدحمله آلاوس غافلگیر شد. الکس سولا پس از فرار از سمت راست خط دفاعی بارسا موفق شد با بیرون پا توپ را به محوطه جریمه ارسال کند که ضربه سر اوموردیون دروازه‌بان میهمان را غافلگیر کرد و اولین گل آلاوس را ثبت کرد.

1986736

خبر بد برای بارسا در این بازی مصدومیت عضلانی گوندوگان بود که دقیقه 59 اجباری تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا ویتور روکه به جای این هافبک آلمانی به ترکیب اضافه شود.

روکه خیلی زود در ترکیب جواب داد و موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. در دقیقه 63 او در مسیر پاس کوتاه هکتور فورت در محوطه جریمه قرار گرفت و با ضربه پای راست دروازه را باز کرد.

1986734

روکه البته امشب خوش شانس نبود و در دقیقه 72 از زمین اخراج شد تا تیمش 10 نفره به بازی ادامه بدهد. او در دقیقه 67 یک کارت زرد دریافت کرد و سپس دومین کارت زرد را که خیلی بحث برانگیز بود در دقیقه 72 گرفت تا از زمین اخراج شود.

بارسا با وجود اخراج بازیکن برزیلی تیم برتر زمین بود و دقیقه 78 شانس گلزنی خوبی داشت که ضربه خطرناک فرمین لوپز روی پاس فرانکی دی‌یونگ توسط آنتونیو سیورا دفع شد.

بازی به دلیل اخراج روکه حدود 8 دقیقه وقت اضافه داشت اما بارسلونا موفق شد با کنترل جریان بازی در نهایت 3 امتیاز را کسب کرده و با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکو مادرید، با 50 امتیاز در رده سوم قرار بگیرد. آلاوس 26 امتیازی هم در رده دوازدهم جای دارد.

دیدگاه‌ها