کد خبر : 1999637 | 15 بهمن 1402 ساعت 09:02 | 91.6K بازدید | 23 دیدگاه

خرید جدید آبی‌های خوزستان با ویژگی‌های خاص؛

رفیق سادیو مانه و طرفدار مسی به لیگ ایران آمد

مدافع سنگالی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان پیشینه جالبی دارد.

رفیق سادیو مانه و طرفدار مسی به لیگ ایران آمد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال خوزستان صبح روز گذشته اعلام کرد که عثمان اندونگ، مدافع ۲۴ ساله اهل سنگال به این تیم پیوست که ویژگی‌های جالبی در زندگی او وجود دارد.

اندونگ که یک مدافع جوان به حساب می‌آید و ۲۴ سال دارد، طرفدار فوتبال آرژانتین است. او اگرچه متولد سنگال بوده و خانواده‌اش فرانسوی هستند، اما تابعیت کلمبیا را پذیرفته است.

پدر او یک پلیس بازنشسته و مادرش نیز یک پزشک در سنگال است. طبق ادعای خودش در دوران کودکی باتوجه به همکلاسی بودن با برادر سادیو مانه، ارتباط نزدیکی داشت و همچنان با این ستاره فوتبال آفریقا صحبت می‌کند.

1986812

او از کودکی عاشق آرژانتین بوده و حتی برای لئو مسی اشک ریخت. او وقتی حذف این تیم از کوپا آمریکا یا جام جهانی ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۸ را دید، بسیار ناراحت بود. اندونگ به دلیل علاقه به کشور آرژانتین و مسی مدتی در لیگ این کشور بازی می‌کرد ولی شعارهای نژادپرستانه او را اذیت می‌کرد.

او اوتامندی را دوست دارد، اما الگویش راموس است؛ با این حال در کشور سنگال مدافع خوبی در برابر اموالش نیست؛ سال گذشته او با اسلحه و چاقو در یکی از خیابان‌های داکار مجبور شد تسلیم شود تا اموال و موبایلش را به سارقان تحویل دهد.

آرزوی مدافع جدید استقلال خوزستان رسیدن به تیم ملی سنگال است و این تنها آرزوی باقی مانده اوست. او در آرژانتین بازی کرده و حتی با دیگو مارادونا عکس انداخته است!

عثمان اندونگ در سالیان اخیر سه زبان انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی را آموخته و با این شرایط احتمالا زبان فارسی را هم خیلی زود در جمع آبی پوشان خوزستانی یاد بگیرد.

دیدگاه‌ها