کد خبر : 1999667 | 15 بهمن 1402 ساعت 11:40 | 16.8K بازدید | 11 دیدگاه

امید تاتنهام به سون: تو باید قهرمان آسیا شوی!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، برای سون هیونگ مین در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کرد.

امید تاتنهام به سون: تو باید قهرمان آسیا شوی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره‌جنوبی در یک بازی جذاب و دراماتیک دیگر موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم ملی استرالیا به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه پیدا کند. 

سون ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این مسابقات بود که نقش مهمی را هم در پیروزی کره جنوبی برابر استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی ایفا کرد و موفق شد در وقت تلف شده یک پنالتی برای تیمش بگیرد و در وقت اضافه هم گل پیروزی تیمش را وارد دروازه حریف کرد. 

درخشش او در این مسابقات باعث شد که پوستکوگلو هم نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد. سرمربی تاتنهام که حالا این بازیکن را در اختیار ندارد در پاسخ به سوالی درباره او به خبرنگاران گفت: «من صادقانه امیدوارم که او در این جام تا آخر پیش برود. 

1986350

تاتنهام باید مدتی را بدون سون سپری کند اما او در ترکیب کره‌جنوبی در حد و اندازه یک قهرمان ملی ظاهر شده است. من واقعا از عملکرد درخشانی که او (در بازی برابر استرالیا)  به نمایش گذاشت خوشحال و راضی هستم.»

تیم ملی کره‌جنوبی روز سه‌شنبه در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌‌های آسیا باید به مصاف تیم ملی اردن برود تا تکلیف یکی از دو تیم راه یافته به بازی فینال مشخص شود.

دیدگاه‌ها