کد خبر : 1999709 | 16 بهمن 1402 ساعت 02:24 | 15K بازدید | 9 دیدگاه

واکنش مثبت رضائیان به انتظارات بالاتر

رامین رضائیان پس از مصدومیت صادق محرمی بار مسئولیت بیشتری روی شانه‌هایش احساس می‌کند.

واکنش مثبت رضائیان به انتظارات بالاتر

به گزارش "ورزش‌سه"، تا پیش از اتفاق تلخ و ناراحت‌کننده‌ای که در دیدار سوم مرحله گروهی برای صادق محرمی رخ داد، امیر قلعه‌نویی دو مدافع راست در اختیار داشت که می‌توانست با توجه به تفکرات تاکتیکی خود و شناختی که از حریفان داشت، یکی از این دو را که اتفاقا با دو سبک کاملا متفاوت فوتبال بازی می‌کنند را برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب کند.

این رقابت فشرده در پست دفاع راست برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی اصلا چیز تازه‌ای نیست و از مقدماتی جام جهانی 2018 میان محرمی و رضائیان آغاز شده و در برهه‌‎‌های مختلف ثبات یکی از آنها در ترکیب تیم ملی بیشتر بوده است.

در دوره امیر قلعه‌‌نویی شرایط متفاوت شد و با توجه به تصمیمات این مربی در مرحله گروهی مشخص شد که رضائیان انتخاب اول او برای قرار گرفتن در پست دفاع راست نیست و این انتخاب بستگی به حریف ایران دارد.

1986468

تمام این مسائل کنار هم قرار گرفت تا وقتی صادق محرمی مجبور به ترک اردوی تیم ملی شد، به‌صورت ناخودآگاه مسئولیت رامین رضائیان بیشتر بشود و توقعات از این بازیکن بالاتر برود. البته که اولویت اول در تیم ملی برای رضائیان دفاع و سپس نفوذ بود.

به خوبی می‌شد در مصاف با سوریه ترس از خالی شدن فضای پشت سر رامین رضائیان را در گام‌های این بازیکن حس کرد. او طی دو بازی گذشته محتاطانه‌تر از لباس باشگاهی برای تیم ملی بازی کرده و توانسته به نحو احسن وظایفی که کادر فنی به او سپرده را انجام بدهد.

نباید فراموش کرد که رضائیان یکی از 5 پنالتی زن تیم ملی در مصاف با سوریه هم بود و ضربه او نشان می‌دهد که او هم مانند سایر بازیکنان آماده رقم زدن یک موفقیت فراموش نشدنی و تاریخی برای فوتبال ایران است.

دیدگاه‌ها