کد خبر : 1999712 | 15 بهمن 1402 ساعت 13:55 | 29.8K بازدید | 13 دیدگاه

فداکاری کاپیتان یونایتد: رد پیشنهاد میلیون دلاری!

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، پیشنهاد هنگفت باشگاه الهلال در ماه ژانویه را رد کرد تا در این تیم بماند.

فداکاری کاپیتان یونایتد: رد پیشنهاد میلیون دلاری!

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز از زمان پیوستن به منچستریونایتد به ستاره این تیم تبدیل شد و خیلی زود توانست بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را هم به بازو ببندد. 

درخشش او در این تیم باعث شده که توجه باشگاه‌های عربستانی به این بازیکن جلب شود و آنها برای به خدمت گرفتن این ستاره پرتغالی مانند بسیاری دیگر از بازیکنان مطرح و نام آشنای حاضر در فوتبال اروپا اقدام کردند اما با پاسخ منفی روبرو شدند. 

روزنامه پرتغالی رکورد خبر داده که باشگاه الهلال عربستان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی پیشنهادی را برای جذب فرناندز ارائه کرده اما این بازیکن حاضر نشده پیشنهاد آنها را بپذیرد و یونایتد را ترک کند. 

1960397

گفته می‌شود که دستمزد پیشنهادی به فرناندز بسیار هنگفت و قابل توجه بوده اما این بازیکن همچنان مایل است به حضورش در سطح اول فوتبال اروپا ادامه دهد و به همین دلیل حتی با وجود این مبلغ پیشنهاد دریافتی را رد کرده است. 

این روزنامه تاکید کرده که منابع نزدیک به الهلال معتقد هستند که آنها همچنان از جذب فرناندز ناامید نیستند و قصد دارند پیشنهاد دیگری را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به او ارائه دهند.

دیدگاه‌ها