کد خبر : 1999830 | 15 بهمن 1402 ساعت 22:36 | 27K بازدید | 32 دیدگاه

پیشنهاد جذاب به چلسی: مورینیو را برگردانید

هواداران چلسی و صفحات هواداری نزدیک به این باشگاه، خواستار اخراج مائوریسیو پوچتینو و انتخاب ژوزه مورینیو به‌عنوان جانشین او شدند.

پیشنهاد جذاب به چلسی: مورینیو را برگردانید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در بازی‌اش مقابل ولورهمپتون متحمل شکست سنگین خانگی ۴-۲ شد. آنها هفته گذشته نیز در آنفیلد ۴-۱ به لیورپول باخته بودند.

یکی از کسانی که بیشتر از بقیه مورد انتقاد هواداران و رسانه‌ها قرار می‌گیرد، پوچتینو است. او از تابستان ۲۰۲۳ هدایت آبی‌ها را برعهده گرفت اما شروع ضعیفی داشت.

پرتکرارترین بهانه او این است که تیمی جوان در حال ساخت و پیشرفت است و هواداران برای به وجود آمدن یه تیم قدرتمند باید صبر کنند. با این حال هواداران و صفحات هواداری معتقدند که چلسی از ابتدای فصل نه‌تنها پیشرفت نکرده بلکه دچار افت و پسرفت هم شده است.

صبر آنها امروز پس از شکست برابر ولورهمپتون به سر رسید. در شبکه‌های مجازی آنها هشتگ Pochettino_Out را ترند کردند و از مالکان چلسی خواستند که سرمربی آرژانتینی را اخراج کنند.

نام مربی‌ای که بیشتر از دیگر گزینه‌ها برای جایگزینی پوچتینو تکرار شد، ژوزه مورینیو است. هواداران معتقدند سرمربی سابق رم می‌تواند برای سومین بار به چلسی برگردد و این باشگاه را دوران اوجش برگرداند.

دیدگاه‌ها