کد خبر : 1999941 | 16 بهمن 1402 ساعت 12:40 | 7.4K بازدید | 6 دیدگاه

میزبانی آزادی از سرخابی‌ها با همان مشکلات قبلی

در حالی‌که بعد از شروع پروژه به‌سازی و مرمت ورزشگاه آزادی گفته می‌شد این عملیات عمرانی تا پایان آذرماه به پایان خواهد رسید هنوز نواقصی در این ورزشگاه وجود دارد.

میزبانی آزادی از سرخابی‌ها با همان مشکلات قبلی

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه هفته گذشته مصطفی زارعی، مدیر مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به همراه نمایندگانی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از شرایط اخیر ورزشگاه آزادی بازدید کردند.

در این بازدید که در حضور مهران شصتی، سرپرست استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی انجام شد چک لیستی از نقایص نواقص موجود در استادیوم فوتبال این مجموعه به مدیر حرفه‌ای‌سازی و نمایندگان دو باشگاهی که این ورزشگاه را به‌عنوان استادیوم محل میزبانی مسابقاتشان معرفی کرده‌اند ارائه شد. همچنین قرار شد با ارسال نامه‌ای رسمی این نوافقص به هر دو باشگاه اعلام شود تا آنها از شرکت توسعه و تجهیز مکان‌های ورزشی درخواست تسریع در جهت رفع این نواقص را داشته باشند.

یکی از مواردی که در جریان این بازدید مشخص شد این بود که هنوز صندلی‌های مربوط به جایگاه‌های سیمانی اطراف جایگاه ویژه و طبقه دوم  ورزشگاه فوتبال نصب نشده و شرایط سکوها تفاوتی با نیم فصل اول لیگ نکرده است.

در عین حال آنچه مشخص است اینکه هنوز هیچ زمان دقیقی برای کار مرمت و به‌سازی امکانات ورزشگاه آزادی از سوی مسئولان این ورزشگاه و مدیریت حرفه‌ای سازی اعلام نشده است.

با این حال قرار است مسابقات پرسپولیس و استقلال فعلا با همین شرایط موجود در این ورزشگاه برگزار شود تا پروسه به‌سازی سکوها و ترمیم سازه ورزشگاه که در بخش‌هایی از آن در جریان است ادامه پیدا کند.

گفتنی است قرار بود دیدار پرسپولیس و نفت و گاز گچساران جمعه همین هفته در استادیوم آزادی برگزار شود که این بازی لغو شد و حالا نخستین مسابقه‌ای که در این ورزشگاه برگزار خواهد شد دیدار 27 بهمن‌ماه استقلال مقابل صنعت نفت آبادان خواهد بود.

دیدگاه‌ها