کد خبر : 1999958 | 16 بهمن 1402 ساعت 13:10 | 58K بازدید | 27 دیدگاه

ادعای بیلد

بارسلونا به مربی مشهور زنگ زد

بارسلونا اولین تماس‌ها با هانسی فلیک را برقرار کرده و بر خلاف ادعای دکو (مدیر ورزشی)، جست‌وجو برای یافتن بهترین جانشین برای ژاوی را شروع کرده است.

بارسلونا به مربی مشهور زنگ زد

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک هفته پس از اینکه ژاوی هرناندز خبر از اعلام جدایی‌اش در پایان فصل داد، بارسلونا متوجه شد که نباید زمان را از دست بدهد و هرچه زودتر کار برای پیدا کردن بهترین جانشین را شروع کند. 

برای این کار، حداقل طبق چیزی که بیلد ادعا کرده، تماس‌ها با هانسی فلیک را شروع کرده است. مربی سابق بایرن و تیم ملی آلمان که در سال 2020 پیروزی تاریخی 8-2 را به بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تحمیل کرد، این روزها بدون تیم است.

1985438

کسی که معمار یکی از درخشان‌ترین فصول بایرن مونیخ (شامل 6 گانه) بود ولی در تیم ملی آلمان موفق نشد، در روزهای اخیر از طریق یک تماس ویدیویی با دکو حرف زده است. در اسپانیا حتی می‌گویند که فلیک این روزها در حال یادگیری زبان اسپانیایی است.

سرمربی آلمانی گزینه اول خوان لاپورتا برای جانشینی کومان در سال 2021 نیز بود اما پاسخ رد داد. به هر حال، انتظار می‌رود تا زمانی که تیم بارسلونا رسماً اعلام کند چه کسی سکان هدایت تیم را در فصل آینده به دست خواهد گرفت، نام‌های بی‌شماری ظاهر خواهد شد اما فلیک فعلا جدی‌ترین گزینه‌ای بوده که بارسا با او وارد مذاکره شده است. بیلد نوشته که فلیک از بارسلونا وقت خواسته و هنوز پاسخ مشحصی نداده است. 

دیدگاه‌ها