کد خبر : 2000032 | 16 بهمن 1402 ساعت 19:36 | 72.8K بازدید | 19 دیدگاه

خبر تلخ برای اوت‌انداز لیگ؛

شوک به ذوب: رباط بازیکن سرشناس پاره شد

مدافع میانی ذوب‌آهن به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد.

شوک به ذوب: رباط بازیکن سرشناس پاره شد

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان که در دور رفت لیگ برتر بخاطر مصدومیت‌های متوالی و پارگی رباط صلیبی آرش قادری با چالش جدی در پست دفاع میانی روبه‌رو بود، حالا هم دوباره با یک شوک جدید و آسیب دیدگی جدی یکی دیگر از بازیکنان خود مواجه شده است.

نادر محمدی، مدافع میانی ذوب‌آهن که در دور رفت لیگ برتر 12 بار برای این تیم به میدان رفت و محمد ربیعی حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بود، حالا با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

این بازیکن 26 ساله که دو فصل قبل در جمع شاگردان مجتبی حسینی در پیکان حضور داشت و در نقل و انتقالات زمستانی به تراکتور تبریز رفت، طی یک سال و نیم اخیر برای ذوب‌آهن بازی کرده ولی حالا بخاطر پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد.

نادر محمدی سه روز قبل (جمعه) در دیدار تدارکاتی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه فولادشهر اصفهان جزو ترکیب تیمش بود ولی پس از اینکه قصد داشت در میانه زمین پیشروی کند، بین میلاد بدرقه و بهروز نوروزی‌فرد گیر کرد و به یکباره روی زمین افتاد تا مشخص شود مصدومیت او جدی است.

1837424

این مدافع که بخاطر پرتاب اوت‌های بلند در فوتبال ایران شناخته می‌شود، پس از مصدومیت در بازی دوستانه مقابل آلومینیوم اراک با برانکارد به بیرون از زمین انتقال یافت و پس از معاینات پزشکی به تایید رسید که با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

باشگاه ذوب‌آهن روز گذشته با سعید کریمی، مدافع شمس‌آذر قزوین قرارداد بست تا در این پست خود را تقویت کند ولی به طور قطعی نیاز به بازیکن جدید دیگر در همین پست دارد تا مشکل خط دفاعی خود را برطرف کند.

دیدگاه‌ها