کد خبر : 2000055 | 16 بهمن 1402 ساعت 22:10 | 32.7K بازدید | 9 دیدگاه

سرنوشت این ستاره رئال شاید پایان فصل تغییر کند!

لوکاس واسکز، ستاره رئال مادرید، بهترین فصل خود را سپری می‌کند آن هم زمانی که تصور می‌شد این ستاره به روزهای افولش نزدیک شده است.

سرنوشت این ستاره رئال شاید پایان فصل تغییر کند!

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که به نظر می‌رسید لوکاس واسکز دیگر در سطح بازی در ترکیب اصلی رئال نیست، این بازیکن گالیسیایی نشان داد که در سمت راست خط دفاعی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مادرید. شماره"17" کهکشانی‌ها پس از تغییر پست به مدافع کناری، یک تمدید قرارداد سه ساله بدست آورد (که این تابستان به پایان می.رسد)  و در این فصل هیچکس بازی بدی از او به یاد ندارد.

سمت راست خط دفاعی رئال جانی تازه گرفته است. کارواخال پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت.هایش بهترین نسخه خود را پیدا کرده و واسکز از هر زمانی بیشتر می‌درخشد. اما قرارداد او در پایان این فصل به پایان می‌رسد؛ درست مثل ستاره‌های درخشان دیگری چون لوکا مودریچ و تونی کروس. تابستان امسال برای واسکز سرنوشت ساز خواهد بود.
قرارداد این بازیکن اسپانیایی در 30 ژوئن به پایان می‌رسد و اگرچه او در حال بررسی پیشنهادات برای تغییر تیم در تابستان آینده است، اما قصد او همیشه این بوده است که قبل از تصمیم گیری در مورد آینده خود منتظر رئال بماند. هنوز پیشنهادی برای تمدید به او ارائه نشده است.

1987471

استراتژی نقل و انتقالاتی مادرید حول آلفونسو دیویس و کیلیان امباپه می.گردد. تقویت جناح راست خط دفاع، آن هم با دیدن کیفیتی که واسکز و کارواخال ارائه می‌کنند در اولویت نیست... و تنها شاید به برخی بازیکنان آکادمی در این بخش فرصت داده شود. (بازیکنی مثل خسوس فورتئا).

تطبیق پذیری او در پست.های مختلف و تجربه.اش در باشگاه به او در مذاکرات تمدید قرارداد امتیاز می‌دهد. علاوه بر این، چهار حضور اخیر او در ترکیب اصلی، جایی که او یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، او را دوباره به عنوان نقطه‌ای روشن در ترکیب تیم مطرح کرده است. در مقابل اتلتیکو، در یک دیدار بسیار سخت، او یک بار دیگر سطح فوق العاده‌ای را نشان داد تا نشان دهد سمت راست خط دفاع رئال حالا حالاها قرار نیست نام جدیدی را به خود ببیند.

دیدگاه‌ها