کد خبر : 2000063 | 16 بهمن 1402 ساعت 23:03 | 22.1K بازدید | 36 دیدگاه

۴ غایب مهم: بدشانسی بزرگ خیرونا برای بازی با رئال

خیرونا برای بازی حساس شنبه برابر رئال مادرید وضعیت چندان مناسبی ندارد.

۴ غایب مهم: بدشانسی بزرگ خیرونا برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید صدرنشین روز شنبه در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خود میزبان خیرونای رده دومی خواهد بود. اختلاف دو تیم فقط دو امتیاز است و این بازی می‌تواند تکلیف صدرنشین را مشخص کند.

خیرونا وضعیت خوبی برای این بازی ندارد. پنج دقیقه مانده به پایان تساوی ۰-۰ مقابل رئال سوسیداد در شنبه شب گذشته، یانگل هررا پنجمین کارت زرد فصل خود را گرفت و از بازی در برنابئو محروم شد. در همین حین دالی بلیند پس سوت پایان بازی به شدت به خسوس گیل مانزانو، داور بازی اعتراض، کرد و با دریافت کارت زرد او نیز برای بازی بعدی محروم شد.

در دقایق پایانی، میشل سانچز، سرمربی خیرونا، پس از اعلام خطا به نفع حریف عصبانی شد و به داور اعتراض کرد. علیرغم اینکه میشل مدعی بود هیچ چیز غیرعادی‌ای به داور چهارم نگفته، اما او نیز با کارت قرمز جریمه شد.

1987482

طبق گزارش مارکا تیم کاتالان قصد دارد برای کارت زردهای بلیند و هررا درخواست تجدید نظر بدهد تا آنها را لغو کنند. با این حال این تنها مشکل آنها نیست.

آاِس خبر داده که آنها نسبت به آمادگی آرتم دووبیک، بهترین گلزن تیم، دچار شک و تردید هستند. او بازی با سوسیه‌داد را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد و فعلا مشخص نشده که می‌تواند به بازی با رئال برسد یا خیر.

1987484

گفته می‌شود کادر پزشکی و فنی خیرونا به رسیدن دووبیک خوش‌بین هستند و فکر می‌کنند که او می‌تواند در ترکیب تیم برای رویارویی با رئال قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها