کد خبر : 2000110 | 17 بهمن 1402 ساعت 09:08 | 57K بازدید | 10 دیدگاه

قرارداد امضا شد: سیتی ستاره خیرونا را خرید

بر اساس گزارش‌ها، ساویو، ستاره خیرونا، قراردادش با منچستر سیتی را امضا کرده است.

قرارداد امضا شد: سیتی ستاره خیرونا را خرید

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا، شگفتی‌ساز لالیگا در این فصل ستاره‌های زیادی دارد. یکی از آنها ساویو است. وینگر ۱۹ ساله برزیلی در این فصل لالیگا ۵ گل زده و ۷ پاس گل ثبت کرده است. او به‌صورت قرضی از تیم ترویس فرانسه در خیرونا حضور دارد و قرارداد قرضی‌اش در پایان فصل به پایان می‌رسد.

از همان ابتدای فصل گفته می‌شد که منچستر سیتی قصد دارد ساویو را جذب کند و با باشگاه او و نماینده‌هایش تماس‌هایی برقرار کرده است.

1987547

حدود یک هفته پس از پایان نقل و انتقالات ژانویه، فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف، اعلام کرد که سیتی با ساویو به توافق کامل دست یافته است. به نقل از این خبرنگار، ساویو قراردادش با منچستر سیتی را امضا کرده و او پس از پایان قرارداد قرضی‌اش در خیرونا، در تابستان به سیتی اضافه خواهد شد.

این وینگر جاه‌طلب پیش از این درباره بازی در سیتی گفته بود: «هدف من این است که برای سیتی بازی کنم، بله. فکر می‌کنم از زمانی که به خیرونا آمده‌ام هدفم همیشه این بوده که به سیتی بروم و برای آنها بازی کنم. فعلا من باید تمرکزم را روی خیرونا حفظ کنم و وظایفم را به خوبی انجام دهم تا به آنجا برسم. اگر روزی به سیتی برسم، مطمئن باشید که مسئولیت‌هایم در خیرونا را به خوبی انجام داده‌ام. می‌خواهم همین کار را کنم که یک روز به هدف اصلی‌ام که بازی در سیتی است برسم.»

دیدگاه‌ها