کد خبر : 2000185 | 17 بهمن 1402 ساعت 13:34 | 15.8K بازدید | 3 دیدگاه

شانس قهرمانی از دست رفت

ضرر اردوی دبی برای تیم امید پرسپولیس

تیم امید پرسپولیس به خاطر در اختیار نداشتن بازیکنان مهمش شانس قهرمانی را از دست داد.

ضرر اردوی دبی برای تیم امید پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، تیم امید پرسپولیس در این فصل امید زیادی به کسب مقام قهرمانی لیگ امیدهای تهران داشت و به همین خاطر در نیم فصل مسابقات در راس کادر فنی این تیم تغییراتی ایجاد شد و عباس آقایی جای محمود انصاری را به عنوان سرمربی این تیم گرفت.

با این حال شرایط عجیب و غریب تیم بزرگسالان پرسپولیس به این تیم لطمه بزرگی زد تا از مسیر قهرمانی دور شود و شانس رسیدن به این عنوان را از دست بدهد.

بعد از شروع تمرینات پرسپولیس و پس از دو هفته تعطیلی، تعداد زیادی از بازیکنان تیم امید پرسپولیس در تمرین تیم بزرگسالان شرکت کردند چرا که در غیاب بازیکنان ملی‌پوش و چند بازیکنی که بموقع در تمرینات حاضر نشده بودند تعداد کافی بازیکن در تمرین حضور نداشت.

این بازیکنان قبل از اردوی دبی در دو بازی تدارکاتی مقابل چادرملو اردکان و پیکان به میدان رفتند و تعدادی از آنها همراه تیم بزرگسالان به اردوی ده روزه در دبی رفتند.

در روزهایی که این بازیکنان در تمرین تیم بزرگسال پرسپولیس حضور داشتند تیم امید باشگاه در تاریخ 27 دی ماه مقابل یزدان مهر معینی با نتیجه دو بر یک شکست خورد، سپس در تاریخ چهارم بهمن ماه مقابل پاس قوامین به تساوی بدون گل رسید و در بازی هفته بیست و ششم نیز روز 11 بهمن ماه مقابل تیم دژ34 دوباره تن به مساوی بدون گل داد.

این 7 امتیازی که پرسپولیس در سه بازی اخیر و بدون بازیکنان مهم خود از جمله نفراتی مثل محمد بادپا، سهیل صحرائی، عرفان نجاری، محمد گندمی، سبحان ابوترابی  و سمیر حبوباتی از دست داد باعث شد این تیم از کورس قهرمانی لیگ امیدها عقب بیافتد.

در حال حاضر و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل لیگ امیدها تیم پیکان با 59 بازی از 27 بازی در صدر جدول قرار دارد، نیروی زمینی 54 امتیازی است و پرسپولیس 50 امتیاز دارد. در واقع  از چهار بازی باقی مانده نیروی زمینی و پیکان حداقل  در سه بازی بعدی‌شان باید شکست بخورند و پرسپولیس در هر سه بازی برنده شود تا شانس قهرمانی امیدهای سرخ زنده شود ضمن اینکه تفاصل گل پیکان 32 و تفاصل گل پرسپولیس 19 است.

دیدگاه‌ها