کد خبر : 2000289 | 17 بهمن 1402 ساعت 20:53 | 27.9K بازدید | 57 دیدگاه

4 گل در دو دیدار گروهی و حذفی:

اردن کره جنوبی را به توپ بست: 29 شوت!

اردنی‌ها در دو دیدار مرحله گروهی و حذفی 29 شوت به سمت دروازه کره شلیک کردند.

اردن کره جنوبی را به توپ بست: 29 شوت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اردن در دو بازی مرحله گروهی و نیمه نهایی مسابقات 29 شوت به سمت دروازه کره جنوبی شلیک کرد که آماری عجیب و شگفت‌انگیز برای این تیم به حساب می‌آید!

آنها در بازی مرحله گروهی 12 شوت به سمت دروازه کره جنوبی شلیک کرده بودند و در آن مسابقه 2 گل به ثمر رساندند، در بازی امروز هم 17 ضربه به سمت چارچوب زدند و 2 گل دیگر مقابل این تیم به ثمر رساندند تا در جام ملت‌های 2023 مجموعا چهار گل به کره جنوبی زده باشند و این تیم را مغلوب کرده باشند.

پیش از شروع جام ملت‌ها و با توجه به حضور ستاره‌های نامدار در ترکیب کره جنوبی شاید احتمال حذف این تیم از مسابقات به دست ایران یا ژاپن قابل پیش‌بینی بود، اما این‌چنین دست و پا بسته بودن مقابل اردن هرگز در تخیلات نمی‌گنجید و بازیکنان در دو مسابقه کره‌ای‌ها را تحت تاثیر عملکرد خود قرار دادند و این مسئله تا سال‌ها در خاطرات فوتبال دوستان به ویژه مردم اردن خواهد ماند و رؤیاپردازی آنها در این جام ادامه خواهد داشت.

اردنی‌ها با دو بازیکن هجومی خود النعیمات و التعمری و در غیاب علی علوان به خوبی حملات خود را طراحی کردند و مدافعان و گلر نام‌دار کره جنوبی با توجه به اینکه موقعیت‌های زیادی از اردنی‌ها مهار کردند اما دو گل دریافت کردند.

دیدار تیم‌های کره جنوبی و اردن با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید و اردن به فینال جام ملت‌های 2023 آسیا رسید.

دیدگاه‌ها