کد خبر : 2000341 | 18 بهمن 1402 ساعت 07:35 | 33.5K بازدید | 14 دیدگاه

پایان محرومیت علی علوان:

ضلع سوم مثلث مخوف اردن آماده فینال (عکس)

علی علوان با پایان محرومیت در دیدار فینال به میدان خواهد رفت.

ضلع سوم مثلث مخوف اردن آماده فینال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی علوان، وینگر چپ اردنی‌ها، در دیدار مقابل کره جنوبی به دلیل محرومیت حضور نداشت و محمود المردی با تغییر پست به جای او بازی کرد و البته با اندک تغییری در شعاع حرکتی سبک بازی اردن با تغییر جزئی رو به رو شده بود، اما در زمان حضور علوان تیم ملی اردن با 3 مهاجم ثابت به دروازه رقبا حمله می‌کند.

علوان در بازی‌های اخیر اردن گل و پاس گلی ارسال نکرده اما در نقش یک مکمل فوق‌العاده در کنار النعیمات و التعمری بازی کرده است، تکنیک بالا و نفوذهای به قلب دفاعی او در بازی با تاجیکستان شرایط سختی را برای منوچهر صفروف ایجاد کرده بود و پتر شگرت در همان نیمه اول مجبور شد تا یکی از هافبک‌های دفاعی تیمش را نزدیک دفاع راست قرار دهد تا از نفوذهای این بازیکن جلوگیری کند و همین تغییر فضای بیشتری در اختیار هافبک‌های اردن قرار داد.

با بازگشت او و حضور همزمان نذار الرشدان و نور الروابده پشت سر مهاجمان خط حمله پنج نفره اردن پس از چند بازی کامل شد و همه آنها بدون محرومیت و مصدومیت به میدان خواهند رفت.

1987893

حضور پرشمار بازیکنان تکنیکی و دونده در ترکیب اردن تیم‌های حاضر در مسابقات را سورپرایز کرد و کمتر تیمی توان مقابله با این تیم را پیدا کرد و در نهایت آنها با خلق شگفتی به فینال مسابقات رسیدند و امیدواریم تیم ملی کشورمان در صورت صعود به فینال برنامه ویژه‌ای برای مهار بازیکنان این تیم داشته باشد.

دیدگاه‌ها