کد خبر : 2000384 | 18 بهمن 1402 ساعت 02:10 | 24.1K بازدید | 3 دیدگاه

فعلا او را نمی‌خواهیم: ستاره سیتی به خیرونا می‌رود

با اینکه انتقال ساویو، ستاره قرضی خیرونا، به منچستر سیتی نهایی شده، اما به‌نظر می‌رسد که باشگاه انگلیسی قصد دارد ستاره برزیلی را در لالیگا نگه دارد.

فعلا او را نمی‌خواهیم: ستاره سیتی به خیرونا می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه، فابریتزیو رومانو گزارش داد که منچستر سیتی با تروای فرانسه برای جذب ساویو در پایان فصل به توافق رسیده است.

وینگر برزیلی فصل جاری را به صورت قرضی در خیرونا گذرانده است، جایی که بسیار درخشان ظاهر شده و به تیم میشل سانچز کمک کرده تا در این مقطع از لالیگا در رده دوم قرار گیرد.

ساویو در طول این فصل به یکی از هیجان‌انگیزترین وینگرهای جوان اروپا تبدیل شده است و جای تعجب نیست که منچستر سیتی تصمیم گرفته خیلی زود او را جذب کند.

1987967

با این حال، همانطور که رلوو گزارش داده، به احتمال زیاد او فصل آینده در ترکیب پپ گواردیولا نخواهد بود. این به این دلیل است منچستر سیتی قصد دارد ساویو را برای فصل آینده به خیرونا قرض دهد، البته به شرطی که این تیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

با ۱۵ بازی تا پایان، شاگردان میشل ۱۱ امتیاز با اتلتیک بیلبائو در رتبه پنجم فاصله دارند، بنابراین به احتمال زیاد آنها سهمیه چمپیونزلیگ را کسب خواهند کرد.

خیرونا از داشتن ساویو در فصل آینده استقبال می‌کند و این موضوع می‌تواند به آنها انگیزه تازه‌ای برای جنگیدن در ادامه فصل بدهد.

دیدگاه‌ها