کد خبر : 2000563 | 18 بهمن 1402 ساعت 22:28 | 18.9K بازدید | 49 دیدگاه

آخرین بازی‌ام برای تیم ملی بود؛

ابراهیمی: شرمنده مردم شدیم و واقعا ناراحتیم

امید ابراهیمی بارها در میکسدزون خبری ورزشگاه الثمامه بابت باخت ایران از مردم عذرخواهی کرد.

ابراهیمی: شرمنده مردم شدیم و واقعا ناراحتیم

به گزارش "ورزش‌سه"، امید ابراهیمی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در میکسدزون خبری ورزشگاه الثمامه پس از شکست 3 بر 2 مقابل قطر حرف‌هایش را با ابراز شرمندگی آغاز کرد: شرمنده مردم شدیم واقعا. می‌توانستیم بازی را ببریم و همه هم انتظار داشتند بازی را ببریم. روز خوب ما نبود ولی شانس‌های گل ما بهتر از قطر بود.

ویدئو: 324104

او ادامه داد: وقتی بازی 2 بر 2 شد، 4، 5 موقعیت خوب داشتیم. گل سوم واقعا اتفاقی بود، افتاد زیر پای بازیکن حریف و تبدیل به گل شد.

ابراهیمی در واکنش به این سوال که چرا تیم ملی رو به بازی هوایی آورد، بیان کرد: خب ببینید در آن زمان تیم دوست داشت موقعیت ایجاد کند. بازیکنان بلند قامت خوبی هم داشتیم و می‌توانستیم استفاده لازم را ببریم. همین الان اگر یکی از توپ‌ها به گل تبدیل می‌شد، همه می‌گفتند موقعیت گل شد و استراتژی جواب داد.

ابراهیمی اضافه کرد: ولی متاسفانه با اینکه روز بد ما بود، می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. شرمنده مردم شدیم و واقعا ناراحت شدیم. عذر خواهی می‌کنیم.

او سپس ادامه داد: من قبل از اردو تصمیم گرفته بودم که آخرین اردوی ملی‌ام باشد. دوست داشتم آخرین بازی ملی من در فینال باشد، اما متاسفانه اتفاق نیفتاد. افتخار می‌کنم به 10، 12 سالی که در تیم ملی بودم و با قلبم بازی کردم. برای مردم، برای ایران و برای خاکمان تلاش کردیم ولی نشد. شرمنده مردم شدیم.

دیدگاه‌ها