کد خبر : 2000703 | 19 بهمن 1402 ساعت 13:58 | 38.3K بازدید | 1 دیدگاه

معرفی مقصد غیرمنتظره سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن

باشگاه کره‌ای یک مربی بزرگ را برای فصل آینده جذب کرد.

معرفی مقصد غیرمنتظره سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه کره‌ای چئونان هیوندای اسکای واکرز کره جنوبی که یکی از تیم‌های خوب این لیگ به شمار می‌رود دست به یک خرید بزرگ زد و فلیپ بلین سرمربی فرانسوی را برای فصل آینده به خدمت گرفت.

فلیپ بلین مربی فرانسوی که از سال 2017 در تیم ملی والیبال ژاپن کار می کند و با این تیم عنوان قهرمانی آسیا و سومی لیگ ملت‌های والیبال را کسب کرده حالا قرار است همزمان و از فصل آینده پس از المپیک پاریس هدایت این باشگاه کره‌ای را بر عهده بگیرد.

فیلیپ بلین پس از این انتقال گفت: "این باعث افتخار است که بتوانم با هیوندای اسکای واکرز، یک باشگاه معتبر والیبال حرفه‌ای کره‌ای کار کنم. بر اساس تجربه رهبری خود، تمام تلاشم را برای کمک به هیوندای کپیتال برای دستیابی به بهترین‌ها انجام خواهم داد."

بلبن افزود: "من بسیار هیجان زده هستم که والیبال کره را به شیوه‌ای جدید تجربه کنم و همچنین مشتاقانه منتظر زندگی در کره هستم."

یکی از مقامات تیم والیبال هیوندای کپیتال اسکای واکرز گفت: "فیلیپ بلین استادی است که به عنوان مربی تیم‌های ملی و باشگاهی چندین قدرت والیبال خدمت کرده است. به ویژه، او یک عنصر کلیدی در تغییر شکل تیم‌هاست. تیم ملی ژاپن به یک تیم در کلاس جهانی تبدیل شده است و او درک بالایی از والیبال آسیا دارد."

دیدگاه‌ها