کد خبر : 2000799 | 19 بهمن 1402 ساعت 22:49 | 35.5K بازدید | 30 دیدگاه

کار رئال سخت شد: انگلیسی‌ها خواهان ستاره بایرن

منچستر سیتی و لیورپول وارد رقابت با رئال مادرید برای جذب آلفونسو دیویس شده‌اند.

کار رئال سخت شد: انگلیسی‌ها خواهان ستاره بایرن

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در آستانه یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار شلوغ است. به نظر می‌رسد کیلیان امباپه بالاخره در راه مادرید است، اگرچه در این مرحله، فعلا این موضوع به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

با این حال مهاجم کلاس جهانی پاری سن ژرمن ممکن است تنها نام بزرگی نباشد که به رئالی‌ها ملحق می‌شود، زیرا آنها انتقال آلفونسو دیویس را هم در دستور کار قرار داده‌اند.

قرارداد دیویس با بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و اگر دو طرف تا قبل از تابستان قرارداد جدیدی امضا نکند، انتظار می‌رود مدافع کانادایی با مبلغ کمی در دسترس باشد.

1988668

این برای لوس بلانکوس بسیار جذاب خواهد بود، چرا که آنها در مادرید این بازیکن کانادایی را به‌عنوان گزینه اول دفاع چپ خود برای سال‌های آینده می‌بینند.

البته به خدمت گرفتن او ساده نخواهد بود. بایرن مصمم است با دیویس تمدید کند و علاوه بر آن، منچسترسیتی و لیورپول نیز وارد رقابت برای جذب او شده‌اند.

هم سیتی و هم لیورپول علاقه‌ای جدی به دیویس دارند و حاضرند برای بردن او به لیگ برتر با رئال رقابتی جدی را آغاز کنند. مادریدی‌ها فعلا نگران این اتفاق نیستند زیرا معتقد هستند دیویس ترجیح می‌دهد به مادرید برود. با این حال هم سیتی و هم لیورپول می‌توانند با پیشنهادهای جذابی نظر دیویس را تغییر دهند.

دیدگاه‌ها