کد خبر : 2000843 | 20 بهمن 1402 ساعت 01:13 | 6.5K بازدید | 10 دیدگاه

آینده ناگلزمان پس از یورو: فعلا نمی‌دانم!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان در مورد احتمال ادامه حضورش در این کشور پس از یورو ۲۰۲۴ صحبت کرد.

آینده ناگلزمان پس از یورو: فعلا نمی‌دانم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی‌های تیم ملی آلمان با هانسی فلیک، مدیران فدراسیون به دنبال مربی‌ای رفتند که بتواند آنها را در یورو ۲۰۲۴ که به میزبانی آلمان برگزار می‌شود به موفقیت برساند.

بعد از جست‌وجوی زیاد، آنها به نام یولیان ناگلزمان رسیدند. سرمربی سابق بایرن مونیخ پس از قطع همکاری با باواریایی‌ها هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته بود و منتظر گزینه مناسب بود. پیشنهاد سرمربی‌گری آلمان تا پایان یورو برای او انتخاب جذابی بود.

آلمانی‌ها با ناگلزمان امید زیادی برای قهرمانی در یورو دارند. اگر چه حتی در صورت قهرمانی هم، آینده او در این سمت، نامشخص است. تیم‌های زیادی به دنبال جذب او پس از یورو هستند و ممکن است او با پایان یورو از آلمان جدا شود.

خود او درباره آینده‌اش در آلمان پس از پایان یورو ۲۰۲۴ می‌گوید:«هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ام. از آنجایی که قراردادم بعد از پایان یورو به اتمام می‌رسد، بهتر است همان‌موقع به آن فکر کنم. از ابتدا این را گفته‌ام. فعلا باید تمرکز همه ما بر روی یورو باشد. سپس خواهیم دید که آیا مربی خواهم بود یا خیر. ما می‌خواهیم یک تورنمنت اروپایی خوب داشته باشیم و سپس درباره دیگر چیزها صحبت می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها