کد خبر : 2000870 | 20 بهمن 1402 ساعت 11:49 | 12.1K بازدید | 5 دیدگاه

خوشحالی دشان: مشتاق بازگشت به ایتالیا هستم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، می‌گوید از این که قرار است بار دیگر به ایتالیا برگردد خوشحال است.

خوشحالی دشان: مشتاق بازگشت به ایتالیا هستم

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا شب گذشته انجام شد و تیم ملی فرانسه در سخت‌ترین گروه ممکن در کنار تیم ملی ایتالیا و همچنین تیم ملی بلژیک قرار گرفت. 

این مسابقات قرار است پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 که به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد از سپتامبر سال 2024 (شهریور 1403) برگزار شود و دشان از این که قرار است پس از روزهای خوبی در یوونتوس بار دیگر به ایتالیا برگردد خوشحال به نظر می‌رسد. 

او در این مراسم که در پاریس برگزار شد به خبرنگاران گفت: «همه تیم‌هایی که در سطح A حضور دارند سخت هستند. بنابراین مشخص بود که ما قرار است چهار گروه سخت و با کیفیت بالا داشته باشیم و همین اتفاق رخ داد. 

1979411

من شخصا از این که قرار است بار دیگر به ایتالیا برگردم و روبروی تیم ملی این کشور قرار بگیرم بسیار خوشحال هستم. ما قرار است در دیدارهای بسیار خوب و با کیفیت بالا به میدان برویم و منتظر این تقابل هستیم.

این گروه دشوار است اما برای همه تیم‌ها دشوار است. این موضوع که قرار است این رقابت‌ها پس از یورو برگزار شود هم مهم است چون تا آن زمان تمرکز همه مربیان فقط روی رقابت‌های یورو خواهد بود. تورنمنت جدید در سپتامبر آغاز خواهد شد و همیشه بلندپروازی زیادی برای صعود به فینال وجود دارد.»

دیدگاه‌ها