کد خبر : 2000872 | 20 بهمن 1402 ساعت 11:55 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

تردید در انگلیس: همه چیز به قهرمانی یورو بستگی دارد

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، می‌گوید تنها هدفش قهرمانی در یورو است و پس از آن درباره ادامه حضورش در این تیم تصمیم خواهد گرفت.

تردید در انگلیس: همه چیز به قهرمانی یورو بستگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ساوت‌گیت با اتحادیه فوتبال انگلیس در دسامبر سال جاری میلادی (آذر 1403) به پایان خواهد رسید و بسیاری معقتد هستند که او پس از هشت سال از این تیم جدا خواهد شد. 

او قصد داشت پس از پایان جام جهانی 2022 قطر و حذف از این مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم ملی فرانسه از هدایت تیم ملی کشورش کناره‌گیری کند اما در نهایت متقاعد شد که این تصمیم را تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 به تعویق بیندازد.

ساوت‌گیت در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره تصمیمش برای ترک انگلیس اظهار داشت: «اگر پیش از این تابستان اقدامی انجام دهیم، روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود، حالا این تصمیم هرچه که باشد. ما باید ببینیم شرایط در این تابستان چطور پیش خواهد رفت. 

1936255

من می‌دانم که ما توانایی رسیدن به چه دستاوردهایی را در این تابستان داریم. در حال حاضر تنها هدفم این است که بتوانم انگلیس را قهرمان کنم و به هیچ چیز دیگری جز این فکر نمی‌کنم. ما در نهایت باید بهترین نمایش را ارائه دهیم و بهترین تصمیم برای همه را بگیریم. 

من در جایگاهی نیستم که بخواهم پیش از شروع این رقابت‌ها درباره آینده تصمیم‌گیری کنم. حالا فقط به این فکر می‌کنم که به همراه تیم ملی کشورم قهرمان یورو شوم.»

دیدگاه‌ها