کد خبر : 2000883 | 20 بهمن 1402 ساعت 13:11 | 7.1K بازدید | 22 دیدگاه

مربی اردن: می‌خواهیم که مقابل قطر خوش بگذرانیم

سرمربی مراکشی اردن می‌گوید که بازیکنان او برای بازی فینال برابر قطر کاملا آماده هستند.

مربی اردن: می‌خواهیم که مقابل قطر خوش بگذرانیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال جام ملت‌های آسیا میان اردن و قطر، فردا در استادیوم لوسیل برگزار خواهد شد. حسین عموتة تأیید کرد که النشامى برای دیدار فردا کاملا آماده است.

عموتة در کنفرانس مطبوعاتی فینال جام ملت های آسیا گفت: ما در یک رویارویی تاریخی شرکت خواهیم کرد و برای لذت بردن از این مسابقه و خوشحالی هوادارانمان بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص مقایسه‌اش با مربیان نام آشنای اردنی توضیح داد: من خودم را با کسی مقایسه نمی‌کنم و فقط وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. مربی فقید محمود الجوهری در تیم ملی اردن اثرات مثبتی بر جا گذاشت و عدنان حمد نیز همکار و دوست من است.

حسین عموتة گفت: بازیکنان اردن برای بازی در فینال آسیا کاملا آماده هستند و ما برای این مسابقه غایبی نخواهیم داشت.

سرمربی النشامى اضافه کرد: هواداران نقش پررنگ و تاثیرگذاری دارند و به همین دلیل امیدواریم حضور پررنگ آنها در فینال فردا را داشته باشیم.

وی افزود: قطر با سرمایه‌گذاری مالی کلان و یک پروژه ورزشی مهم کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد که منجر به کسب عنوان قهرمانی در آخرین دوره این مسابقات شده و امسال نیز به فینال مسابقات راه پیدا کرده‌اند.

عموتة در پایان گفت: صعود اردن به فینال جام ملت‌های آسیا نتیجه کار همه جانبه فنی، بدنی و روحی بود، همیشه وقتی تیمی می‌بازد عده‌ای می‌آیند و مربی را مسئول می‌دانند و وقتی تیم می‌برد می‌گویند به‌خاطر روحیه جنگندنی در تیم است.

دیدگاه‌ها