کد خبر : 2000967 | 20 بهمن 1402 ساعت 17:54 | 19.5K بازدید | 41 دیدگاه

راه‌حل موفقیت جوانگرایی است؛

هشدار وزیر ورزش به سازمان لیگ

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش، اولین واکنش خود به نتایج تیم ملی را نشان داد.

هشدار وزیر ورزش به سازمان لیگ

به گزارش ورزش سه، چند روز پس از شکست تلخ تیم ملی ایران در دیدار حساس مقابل قطر که منجر به ناکامی در صعود شاگردان قلعه‌نویی به فینال جام ملت‌ها شد، وزیر ورزش و جوانان در گفتگویی کوتاه در این مورد صحبت کرد.

وزیر ورزش با وجود حمایت از ملی‌پوشان، با تاکید بر اینکه ایران تنها برای قهرمانی وارد رقابت‌ها می‌شود، انتقاد تلویحی خود را از نتایج تیم ملی داشته و همچنین بدون اشاره صریح به آینده تیم ملی، راه‌حل خود را (جوانگرایی) عنوان می‌کند.

کیومرث هاشمی درباره نتایج تیم ملی در جام ملت‌ها عنوان کرد: مردم ما همیشه دنبال قهرمانی هستند و با قهرمانی ارضا می‌شوند و این قهرمانی است که باعث شور و نشاط می‌شود. توقع ما خیلی بیشتر از اینها بود، هر چند بچه‌های تیم ملی ما تلاش خودشان را کردند ولی در ورزش گاهی اتفاقاتی صورت می‌گیرد که معلوم نیست نتیجه آن چه باشد. لذا توقعات ما خیلی بیشتر بود اما همه بچه‌ها تلاش خودشان را کردند. من به سهم خودم از تمام بچه‌های تیم ملی و کادرفنی تقدیر و تشکر می‌کنم.

او با اشاره به راه‌حل خود گفت: امید داریم که فوتبال ما توجه بیشتری نسبت به بچه‌های پایه داشته باشد. فوتبال پایه است که اساس کار فوتبال هر کشور را تضمین می‌کند. اگر این بخش موردعنایت بیشتری قرار بگیرد، مطمئنا ما بهتر و سیستماتیک‌تر کار خواهیم کرد؛ لذا نیاز است که توجه بیشتری به این موضوع شود. همچنین در بخش سازمان لیگ به نظر می‌رسد باید اقداماتی انجام شود که خروجی آن اقدامات به تیم‌های ملی برگردد. انشاالله برنامه‌ریزی خواهیم کرد و من در وقت خودش درباره فوتبال اظهارنظر خواهم کرد.

دیدگاه‌ها