کد خبر : 2001007 | 21 بهمن 1402 ساعت 04:03 | 32.4K بازدید | 10 دیدگاه

انتقال ساویو به منچسترسیتی به شرط مشروط!

اعتراض لیگ برتری‌ها به خرید جدید سیتی

ساویو برای پیوستن به منچستر سیتی با شرایط عجیبی همراه خواهد بود.

اعتراض لیگ برتری‌ها به خرید جدید سیتی

به گزارش ورزش سه، ساویو بازیکن برزیلی ژیرونا که دیگر باشگاه تحت مالکیت گروه سیتی فوتبال محسوب می‌شود، در پایان فصل راهی منچسترسیتی خواهد شد. اتفاقی که باعث اعتراض برخی تیم‌های انگلیسی شده است. 

بولت پرسپولیسبا تایید وبسایت رسمی لیگ برتر، با رای‌گیری روز جمعه؛ باشگاه‌های انگلیسی برای همکاری با سایر تیم‌های خود با محدودیت مواجه خواهند شد. در ماه ژانویه، تیم‌های انگلیسی برای جلوگیری از انتقال قرضی بین تیم‌هایی با مالکیت یکسان - نیوکاسل و تیم‌های بزرگ عربستانی - پاسخ منفی دادند اما با تغییر فرمول پیشنهادی، به نحوی دیگر این قانون تصویب شد. به موجب رای‌گیری امروز، قراردادهای تجاری و ارزش بازیکنان به دقت توجه سران فوتبال انگلیس دنبال خواهد شد. منچسترسیتی برای نهایی کردن انتقال ساویو، باید «ارزش منصفانه» را رعایت کند.

در رای‌گیری امروز شش تیم با این طرح مخالفت کردند. اتلتیک ضمن تایید رای منفی منچسترسیتی گزارش داده است سیتیزن‌ها قصد دارند برای جلوگیری از اجرای این طرح اقدام قانونی انجام دهند. لیگ برتر با وجود تهدید قانونی باور دارد سیستم پیشنهادی با قوانین این لیگ مطابقت دارد و از امضای قراردادهای هنگفت در کنار فرار از قوانین مالی جلوگیری می‌کند.

دیدگاه‌ها