کد خبر : 2001103 | 21 بهمن 1402 ساعت 13:32 | 31.4K بازدید | 4 دیدگاه

می‌مانم و می‌جنگم

واضح بگویم، به رفتن از رئال فکر هم نمی‌کنم

آندری لونین فکر جدایی از رئال را از سرش بیرون کرده و می‌خواهد تا پایان قراردادش بماند و حتی شاید تمدید هم کند.

واضح بگویم، به رفتن از رئال فکر هم نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، حالا که لونین در رئال مادرید بیشتر از قبل بازی می‌کند و توانسته کاملا کپا را کنار بزند، از جدایی هم منصرف شده است. 

گلر اوکراینی وقتی کپا به رئال پیوست، کمی ناامید شد اما با تلاش زیاد و درخشش درون دروازه، جایگاهش را پس گرفت و نشان داده جانشینی خوب برای تیبو کورتواست. گلر بلژیکی فصل را از دست داده و لونین امید اول رئال برای ادامه فصل است.

1980412

لونین در مورد آینده‌اش به ال‌چیرینگیتو گفت: «تا 2025 قرارداد دارم و واضح بگویم که می‌خواهم بمانم و به جدایی فکر نمی‌کنم. این روزها شرایطم خیلی خوب است. من مطمئنا بهترین لحظات دوران ورزشی‌ام را پشت سر می‌گذارم. نمی‌دانم تا چه اندازه مورد اعتماد مربی هستم، اما می‌دانم که او حالا به من اجازه می‌دهد کمی بیشتر از قبل بازی کنم و این خوب است. خیلی ممنونم و سعی می‌کنم با عملکردم در زمین از او تشکر کنم. پیچیده‌ترین چیز در رئال بازی نکردن است. نیمکت نشینی برای من واقعا سخت بود.»

لونین در مورد بحث کارشناسان و نشریات در مورد قضیه گلر اول رئال گفت: «من آنچه در کنفرانس‌های مطبوعاتی گفته می‌شود را دنبال نمی‌کنم و روزنامه‌ها را نمی‌خوانم چون در غیر این صورت دیوانه می‌شوم. من روی تمرین و کارم تمرکز دارم. 

1973273

وقتی کورتوا مصدوم شد، نیازی نبود که کسی به من بگوید که باشگاه قرار است یک دروازه‌بان جذب کند. من آن وضعیت را درک کردم. معقول بود و تعجبی نداشت. من قبلاً با تیبو رقابت داشتم و رقابت در تیمی مثل رئال، اصلا چیز عجیبی نیست.»

بازی در برنابئو: «به طور مشخص، بازی در برنابئو احساسی باورنکردنی دارد. مخصوصاً وقتی اسمت را صدا می‌زنند. برای من که از یک شهر 30000 نفری می‌آیم، این یک اتفاق بسیار خاص است. هرگز تصور نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد و این چیزی از دنیای دیگری است.»

دیدگاه‌ها