کد خبر : 2001111 | 21 بهمن 1402 ساعت 13:58 | 61.6K بازدید | 31 دیدگاه

کونسیسائو جانشین ژاوی نمی‌شود

بارسلونا به مربی طارمی: در حد ما نیستی

بارسلونا ایده جانشینی سرجیو کونسیسائو به جای ژاوی برای فصل بعد را فورا رد کرد.

بارسلونا به مربی طارمی: در حد ما نیستی

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، چهارشنبه گذشته در مصاحبه‌ای در برنامه Onze توضیح داد که آنها هنوز با گزینه‌های جایگزینی ژاوی روی نیمکت بارسا صحبت نکرده‌اند، اما حقیقت این است که دکو و خوان لاپورتا به شکل جدی روی این قضیه و نام‌های موجود بحث می‌کنند.

1959634

مربیانی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و تعدادی هم پیشنهاد حضور در بارسا را داده‌اند. یکی از آنهایی که خودش را پیشنهاد داده، سرجیو کونسیسائو است. سرمربی فعلی پورتو، ژرژ مندس را به عنوان نماینده خود دارد، مردی که هم با دکو و هم با لاپورتا ارتباطی دوستانه دارد.

سرجیو کونسیسائو در 30 ژوئن قرارداد خود را با پورتو به پایان می‌رساند و این مندس بود که درب بارسا را ​​زد و او را پیشنهاد داد. پاسخ لاپورتا واضح بود.

1985726

رئیس بارسا از مندس بسیار سپاسگزار است، زیرا این ایجنت پرتغالی در خریدهایی مانند کانسلو و ژوائو فلیکس و تمدید قراردادهایی مانند بالده و لامین یامال و همچنین در جدایی سایر فوتبالیست‌ها مانند آنسو به بارسا کمک زیادی کرده است، اما رئیس بارسا برای او روشن کرد که سرجیو کونسیسائو بخشی از برنامه‌های باشگاه برای جایگزینی ژاوی نیست.

لاپورتا معتقد است که ایده و سبک بازی مربی پرتغالی با بارسا مطابقت ندارد. تیم‌های او معمولاً 2-4-4 بازی می‌کنند، در حالی که بارسا به 3-3-4 وفادار است و هرگز زیر بار 2-4-4 نمی‌رود. لاپورتا معتقد است یک نام بزرگ جهانی باید جانشین ژاوی شود تا بارسا را به روزهای اوجش برگرداند و کونسیسائو در این سطح نیست.

دیدگاه‌ها